hey hey, moet even van me af schrijven hoor.... sinds zondagavond is mijn dochtertje opgenomen in het ziekenhuis. Ze had sinds donderdag de waterpokken, maar heeft veel overgegeven en wilde niet meer drinken en eten. Dan gaat de vocht hard. We vertrouwden het zondag niet meer en toen is ze ook opgenomen. Ze had het rotavirus ook nog opgelopen (buikvirus). Was echt even schrikken, gelukkig was ze nog niet uitgedroogd, maar het had niet veel gescheeld. We hebben echt op tijd aan de bel getrokken en gelukkig werden we ook serieus genomen in het ziekenhuis. Het gaat nu een stuk beter met haar, ze heeft nog wel sondevoeding, maar ze drinkt en eet zelf ook al weer. Haar dunne broeken worden ook beter. Alleen ben ik zelf nu ook ziek, ook dat stomme virus te pakken, blegh.... ik was erg verdrietig dat ik niet even naar mijn dochtertje kon. We zitten natuurlijk hele dagen in het ziekenhuis. Maar misschien mag ze vanmiddag even naar mij toe komen (we wonen naast het ziekenhuis). Het gaat zelfs zo goed dat ze misschien vrijdag naar huis mag. Maar we zeiden zelf al, eerst maar even kijken hoe ze het zonder sondevoeding doet en of die dunnen broeken nu een beetje stoppen. Anders heeft ze straks weer vocht tekort! Wat een rotvirus dat Rota!!!! Er waren al 3 andere kindertjes van dezelfde groep van eva van de opvang in het ziekenhuis opgenomen. Gelukkig heeft zij door de waterpokken lekker een kamertje alleen, heerlijk rustig!!! Maar was erg schrikken hoor, je kleine meisje zo ziek...maar het is een bikkeltje, ze bleef lachen tussen haar tranen door. En nu is ze alweer flink aan het boeven natuurlijk! Maar pfff, wat ben ik blij dat het weer goed gaat met haar.... Zo ik moest het even kwijt...
veel beterschap met haar. Het ziekenhuis is een plek waar je je kindje niet graag ziet. Hopelijk gaat het snel beter.
Dat is niet niks inderdaad. Beterschap voor jou en je dochtertje! Dat jullie maar snel op mogen knappen en dat ze snel weer naar huis komen mag!
Beterschap voor jou en je meisje! Wij hebben ons zoontje laten inenten tegen rota. Wordt hier heel erg aangeraden door Kind & Gezin, omdat ze er zo ziek van kunnen zijn. Maar natuurlijk is dat geen garantie dat hij het niet gaat krijgen. Hoop dat ze snel naar huis mag!
heel veel sterkte voor jullie beiden! Hoop dat jullie snel weer opknappen en dat jullie snel weer lekker bij elkaar kunnen zijn! sterkte en beterschap!!!
Het IS een verschrikkelijk virus. Mijn kindjen hebben vorig jaar 4 dagen in het zkh gelegen met Rota-virus, en ik kreeg het toen ook, bah! Overigens ligt zij niet alleen vanwege de waterpokken apart, met Rota-voris moeten ze ook helemaal apart, deze is super besmettelijk. Heel veel beterschap!
Beterschap voor je meisje! Hopelijk gaat alles goed en mag ze inderdaad vrijdag weer naar huis. Sterkte!
Beterschap! Het rota-virus is inderdaad een enorme rotziekte. Toen mijn dochter vorig jaar met het rhinovirus in het ziekenhuis lag, lagen er in de kamertjes naast haar ook kindjes met het rota-virus. Ze kunnen er inderdaad echt goed ziek van worden.
beterschap, dochtertje heeft het vorig jaar juni ook gehad en tot 3x toe opgenomen in het ziekenhuis, laaat der echt 1 dag alles zelf doen dus eten en drinken en dan pas eventueel naar huis
Hier ook een meisje dat alleen maar spuugt vandaag, er is bijna niks ingebleven. We zijn net terug van de HAP en als ze vannacht niet plast (de laatste plasluier is van 3 uur) moeten we terugkomen en ik denk dat ze dan wordt opgenomen. We hebben het advies gekregen steeds kleine beetjes te voeden dus we geven nu flesjes van 30ml. Heel sneu om te zien, ze heeft wel honger maar kan vrij weinig binnenhouden, alleen liggend voeden en daarna niet meer aanraken lijkt een beetje te helpen, als we haar daarna oppakken komt alles er weer uit. Wij slapen dus vannacht niet......
Wat sneu zeg! Het is echt een rotvirus.. Mike had het ook toen hij 3 maanden was. Hij was nog zo klein. Uiteindelijk heeft hij een week in het ziekenhuis gelegen. Bij ons in het ziekenhuis is Rooming in de meest gewenste situatie dus dat was heel erg fijn. Toen we thuiskwamen uit het ziekenhuis begon ikzelf en zijn twee halfbroers ook.. Heb nog nooit zulke zieke kinderen meegemaakt echt super zielig.. Dus mocht je nog meer kindjes of bezoek krijgen waarschuw ze van tevoren. Het is echt niet grappig... (ik heb nog nooit zoveel kots van muren af kunnen schrobben)
Onze smurf is nu weer aan de beterende hand gelukkig, ze drinkt weer en ze babbelt weer als vanouds. Ik voel me nu zelf alleen niet zo jofel. Bij de gastouder zijn ook 2 zieken dus we weten waar het vandaan komt. Vroeger was ik nooit ziek..... edit: ik heb inmiddels al 2 keer de wc van binnen gezien. Vaag virus hoor, het ene moment voel je je goed, het volgende moet je rennen!
Wat rottig. Beterschap en hopelijk is ze morgen weer thuis. MamavanSimone, fijn dat Simone weer opgeknapt is. En een stuk minder van jou, beterschap!
dank jullie wel allemaal!!! ik was mijn topic al kwijt, toen ik zag dat hij verplaatst was, Eva is donderdagochtend weer thuisgekomen. Ze dronk gigantisch goed zelf en ze had alweer plasluiers en ook haar ontlasting werd dikker. Daarom mocht ze naar huis en het is ook met ons overlegd of wij het er mee eens waren. Ze is weer helemaal de oude hoor!!! Ikzelf ben ook weer opgeknapt, maar het is inderdaad een rotvirus!!! Ik vind dat ze kinderen gewoon tegen dit virus moeten inenten. Onder de 2, komen ze bijna allemaal in het ziekenhuis!!! Bedankt voor al jullie lieve berichtjes, deed me erg goed! Liefs, Denise