Zijn er nog andere trucjes om ontstoken ogen tegen te gaan behalve met een watje en gekookt/gedistilleerd water schoonmaken?
naar de dokter gaan en drppeltjes vragen. Tycho was er met 2dagen helemaal vanaf terwijl ik al een week aan het rommelen was met gekookt water en zoutoplossing enz enz. xxxx
Druppel borstvoeding in het oogje druppelen, maar ja, dan moet je wel (nog) borstvoeding geven natuurlijk, haha.... Hier twee weekjes geleden ook ontstoken oogjes, goed met water en gaasjes schoonvegen en iedere avond even samen 'weken' onder de douche zodat alles schoon is!
Ik geef al ruim een jaar geen bv meer, dus dat zal hem niet worden. Ik zal nog even met een beetje zout in het water proberen en anders is het idd gewoon naar de dokter voor druppels. Ze heeft het gelukkig nog maar 1 keer eerder gehad en toen was het meteen na een dag weer weg. Nu zitten we met de tweede dag en alle twee haar ogen. Arme ziel :s
Je kunt er iets voor krijgen bij de ha hoor! Pas op, want het is erg besmettelijk, die ontstoken ogen.