Pfff ben blij om bepaalde reacties te lezen!! Het komt dus nog goed!! Heb inderdaad net in de douche met alleen water gewassen en het vet van mijn oog gehaald...voelde slijmerig aan Na de douche Brande het iets door het drogen. Het ziet er nu zo uit: Beter?
Ik heb hetzelfde gehad (maar dan van een crème die ik al jaren gebruikte), en kreeg ook hydrocortison voorgeschreven. Hielp niets. Toen met PCLE creme van Biodermal gaan smeren en het was binnen 2 dagen weg.
Omdat er blaarvorming op komt denkt hij niet aan herpes??? Uhm een koortslip is toch ook een vorm van herpes? En daarbij heb je toch blaasjes? Niet dat ik het er zo uit vind zien, maar het argument vind ik erg slap. Gelukkig word het al beter!
Dat vond ik dus ook vandaar dat ik ging twijfelen! Maar...denk toch dat het geen herpes was.. Mijn oog is vandaag stukken rustiger,het rode begint weg te trekken en de blaartjes zijn korstjes geworden die nu beginnen los te laten.. Ben zo opgelucht!!
Ik heb ook ooit een eczeem achtige uitslag/ontsteking op mijn ogen gehad, maar ik kreeg juist geen hydrocortison omdat je dat niet op je oogleden mag smeren!(is mij toen gezegd in ieder geval) De blaren zijn dan waarschijnlijk ook van de zalf, ik had dat toen op de binnenkant van mijn elleboog. Het trekt nu in ieder geval wel al mooi weg!