Hallo Dames, word ik vanmorgen wakker is mijn linkeroog helemaal dik en gevoelig. Ontstoken denk ik zelf. Nu heb ik al een uur geprobeerd de dokter te bereiken, maar ik kom er niet door heen. Dus wie heeft er een huis tuin en keukenmiddeltje dat zou kunnen helpen? Liefs Dithje
spoelen met lauw water met de douchekop, of water koken, laten afkoelen en met een wattenschijfje je oog van buiten naar binnen schoonmaken. hopelijk is het snel over, is pijnlijk zo´n oog, mijn man heeft het heel vaak en hij krijgt druppels prednison altijd ervoor.
idd water koken, aflaten koelen en dan met een schoon watje iedere keer van buiten naar binnen wrijven en dan ze vaak mogelijk op een dag. succes
Mijn kleine heeft het nu ook , maar kreeg er niks voor bij de HA en mocht hooguit 3 x per dag schoonmaken anders irriteert het juist meer... Het gaat al wat beter, maar er kwam bij hem gelijk al vuil uit.
water koken en laten afkoelen, in een klein kopje doen en spoelen maar. op het oog zetten en proberen te knipperen. meestal ben je hier vanaf binnen een paar daagjes. mocht je oog bal zelf rood blijven dan moet even aan de antibiotica druppel voor 7 daagjes .