Hmm.. ik heb al een paar daagjes wat last van mijn linkeroog.. En merk nu dat het zeer gaat doen.. zal wel wat onstoken zijn (ooglid is ook dik en rood) Kent iemand nog huis, tuin en keukenmiddeltjes?
Wat kamillethee (afgekoeld hé) op een wattenschijfje en daar je oog goed mee schoonspoelen. Kamille werkt ontstekingsremmend.
Heb toevallig vandaag de huisarts (assistente dan) ervoor gebeld... ben ook al bijna 2 weken aan het tobben, gaat van ene oog, naar het andere Behalve deppen met afgekoeld, gekookt water kun je er zelf niet veel aan doen. Heb wel een receptje gekregen voor een zalfje. Nu moet het binnen een week over zijn...
kijk! hier kan ik wat mee.. bedankt meiden.. Aangezien ik geen kamille of similasan in huis heb begin ik met het gekookte water!
Ik zou gelijk druppels of een zalfje halen bij de dokter. Als het echt gaat ontsteken doet het ongelofelijk veel pijn. Mijn oog is een paar week geleden ontstoken geweest en ik vond het echt bijna zo erg als bevallen!! Wat had ik een pijn zeg! Maar met de druppels was het na een paar dagen zo weer over.
Met onstoken ogen nooit zelf rommellen! Gewoon de ha bellen voor een zalfje. Lenzen, lenzenpotje en vloeistof vernieuwen en je bril op. Dat icm het zalfje en je bent er zo weer vanaf
Ik heb geen lenzen (behalve degene die je standaard krijgt bij geboorte, maar die gooi ik nog niet weg) Ben alleen zo dokter zat, heb de laatste tijd meer artsen gezien dan mijn man bijna.. vandaar dat ik hoopte op andere manieren.. Misschien bel ik zo toch wel even
ja ikwas ook de dokter zat ja, met als gevolg een hoornvlies onsteking en van -2 naar -8 in een paar weken tijd en inmiddels -10. Weet wat je doet.
Hier al 3 weken aan het klooien, dochter heeft een virusje opgelopen bij de opvang en nu zijn we alle 3 al 3 weken niet lekker en ook ontstoken ogen. De eerste 2 zalfjes hielpen niet, nu hebben we er 1 die wel lijkt te helpen. Dochter werd voor het eerst wakker met haar ogen open Nu wij nog haha