Wat is t langste hoelang jouw baby gehuild heeft?

Discussie in 'Baby en dreumes' gestart door Jucade, 13 aug 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Jucade

    Jucade VIP lid

    20 jul 2006
    18.229
    1
    36
    Assemblagemedewerkster
    Hmmm, ik weet niet of de zinsbouw klopt.. maja.. Ik had vanochtend mn nichtje voor n uurtje hier (3 weekjes oud) en ze huilde n kwartier van dat uur.. Justin huilt echt nooit, hooguit alleen ff vòòr t slapen gaan, denk aan 5 minuutjes. T langste wat hij gehuild heeft is meen ik een kwartier ofzo.. :rolleyes: En hij heeft nooit een echte 'huildag' ofzo..
     
  2. Agapi

    Agapi Bekend lid

    31 mei 2006
    688
    0
    16
    Cyprus
    Uren, helaas... vooral in de eerste zeven weken.
     
  3. chantalk

    chantalk Fanatiek lid

    Luca huilde in de eerste paar weekjes van 19.00 tot 23.00u aan een stuk door. echt niet te troosten.
    Dat was zo zielig..je wil hem heel graag helpen maar weet niet hoe :cry:
    Nu gaat het super en huilt hij alleen als hij honger heeft of echt moe is.
     
  4. runner

    runner VIP lid

    12 jan 2006
    5.387
    0
    0
    katwijk ZH
    een half uurtje is de max. maar is altijd stil als je hem oppakt of een stukje gaat lopen.
    alleen tijdens zijn 'sprongetjes' of wanneer de tandjes doorkwamen was ie ontroostbaar.
     
  5. Merel69

    Merel69 Fanatiek lid

    16 feb 2007
    1.852
    0
    0
    De tweede en derde week huilde Merel 9 uur aan een stuk. De ene dag 8 uur en de andere 10 uur.

    Wat heb jij een mazzel zeg dat je kindje maar 5 minuutjes huilt!
     
  6. Calimero

    Calimero Fanatiek lid

    31 aug 2006
    1.901
    0
    0
    mijn kindje huilt ook nooit of z emoet zich zeer hebben gedaan verder niet.....
     
  7. Minyaweth

    Minyaweth VIP lid

    20 aug 2006
    9.082
    1
    0
    Overijssel
    aan 1 stuk: 4 uur achter elkaar. En dat was alleen in de eerste week op het ziekenhuis.
    Nu huilt Vigo haast niet meer. Alleen als hij erg moe is of honger heeft.
     
  8. Caithlin79

    Caithlin79 VIP lid

    21 mei 2006
    6.208
    3
    38
    In de 'krampjestijd' hebben ze wel eens uren achtereen gehuild, van voeding tot voeding (vooral 's avonds).
    Dan waren ze maar moeilijk te troosten.

    Nu veel minder gelukkig.
     
  9. miekie82

    miekie82 Fanatiek lid

    8 jul 2006
    2.797
    28
    48
    noord holland
    pfff...een uur? maar dan is hij gestopt omdat ik heb oppakte! Anders had hij nog langer kunnen huilen! Hij is toevallig op dit moment ontroostbaar! vanaf 17 uur huilt hij al, uur achter elkaar in bed, na 10 keer troosten..pfff..nu krijgt hij flesje, en is hij stil!
    Sprongetje tijd is het.

    Wat een mazzel als je een kindje heb die nooit huilt, dan mag je in je handen wrijven van geluk, want echt, niks is zo erg als een ontroostbaar kindje!

    kus miek
     
  10. Jucade

    Jucade VIP lid

    20 jul 2006
    18.229
    1
    36
    Assemblagemedewerkster
    Haha, ja wij 'durven' al niet meer voor n 2e beeb te gaan zo.. Kan alleen nog maar 'tegenvallen' qua huilen.. :) ;)
     
  11. Lina

    Lina Fanatiek lid

    23 aug 2005
    1.089
    0
    0
    Glenn huilde toen hij 3.5 maand was van ongeveer 0:30-6:30
    Heb er zelfs video-opname van gemaakt en in het zh laten zien.
    Gék werd je ervan. Nu huilt Glenn zelden of nooit, gaat zonder tegenspraak naar bed, en komt lachend wakker. Heeeeeerlijk.
     
  12. Bumbaloe

    Bumbaloe Actief lid

    1 jun 2007
    372
    0
    0
    Tja...
    Die van mij hebben nooit lang gehuild. Ze hadden wel lang kunnen huilen, maar dat vind ik niet nodig. Dus als er gehuild werd pakte ik ze bij me en waren ze stil. Of ik voedde ze en ze waren stil.
    Dus als ze 5 minuten aan een stuk gehuild hebben als baby is dat lang geweest.
     
  13. Inky

    Inky Fanatiek lid

    12 mei 2006
    3.195
    0
    0
    Leerkracht
    nu alleen bij honger of slaap.
    Eerder door krampen en dan uren achter elkaar
     
  14. Mirelle

    Mirelle Actief lid

    11 dec 2006
    469
    0
    0
    Oss
    Wat is dat, niet huilen?
    Komt hier niet voor helaas... :cry:

    Ik ben nu op het punt dat ik al gespannen raak als ik een plaatje zie van een huilende baby.
    Lola heeft verborgen Reflux en de medicijnen slaan niet aan, morgen maar weer een nieuwe afspraak maken bij de huisarts.

    Groetjes, Mirelle.
     
  15. Jucade

    Jucade VIP lid

    20 jul 2006
    18.229
    1
    36
    Assemblagemedewerkster
    Wij zijn vandaag bij de ha geweest en deze heeft samen met n stagiaire (die ons vrijdag ook al geholpen had) vastgesteld dat ook Justin verborgen reflux heeft (mn man en ik twijfelen hier aan, maar goed. Wij hebben medicijnen gekregen en als deze met n paar dagen niet aanslaan, moeten we terugkomen. Justin huilt nooit, alleen met de fles heel even en dan stoppen we ook..
     
  16. Caithlin79

    Caithlin79 VIP lid

    21 mei 2006
    6.208
    3
    38
    Niet elke baby stopt met huilen als ie opgepakt wordt helaas...

    Het heeft niet altijd met het wel of niet nodig vinden te maken.
     
  17. miekie82

    miekie82 Fanatiek lid

    8 jul 2006
    2.797
    28
    48
    noord holland
    daar wil ik me bij aansluiten...

    Soms lijkt het wel alsof ouders van babies die nooit huilen een vooroordeel hebben over ouders die wel huilende babies hebben! Als of ik mijn binkie maar uren laat huilen!
    Het klingt zo makkelijk: nooit laten huilen, meteen opgepakt, dus nooit langer dan 5 min gehuilt!

    Helaas werkt het niet altijd zo! Ik vind het verschrikkelijk als Tijn zo huilt, hij krijst, heeft tranen, stikt in zijn geschreeuw en rood/blauw aanloopt! Ik probeer hem dan te troosten, maar helaas dit gaat niet altijd!
    Een pittig kind wordt er dan gezegt...je doet wat je doen kan...

    Bedoel het verder niet lullig ofzo, maar het komt wel rot over zo!
    pfff..ja zit me op dit moment heel hoog....heb een rot dag achter de rug..Tijn heeft alleen maar gehuilt!

    kus miek
     
  18. Bibiche

    Bibiche Fanatiek lid

    21 okt 2006
    2.509
    0
    0
    ze huilt alleen als ze honger heeft en als ze moe begint te worden. Dus eigenlijk amper.
     
  19. Agapi

    Agapi Bekend lid

    31 mei 2006
    688
    0
    16
    Cyprus
    Idd, was het maar zo makkelijk.


    @ miekie82 Ik weet hoe je je voelt... :(

    Ik had vandaag ook weer zo'n dag... Het ging al maanden perfect met mijn dochtertje maar ze is nu ziek en er is weer geen land met haar te bezeilen, werkelijk niets kan haar troosten. :(
     
  20. miekie82

    miekie82 Fanatiek lid

    8 jul 2006
    2.797
    28
    48
    noord holland
    @ vlinder....Jouw kleine meid is al 8 maanden, huilt ze nog steeds veel?

    Wat een rot gevoel he, alsof je iets verkeerds doet!
    Of als je buiten loopt met een krijsend kind, iedereen kijkt je aan, alsof je je kind iets aangedaan heb ofzo!

    kus miek
     

Deel Deze Pagina