Mijn zoontje is nu 3 maanden oud. we hebben een tijdje lopen tobben met zijn gezondheid. hij werd namelijk precies 2 uur na het begin van zijn voeding huilend wakker. (heeft dan ongeveer 45 min geslapen) ondertussen krijgt hij medicijnen voor reflux en Neocate voeding tegen (vermoedelijk) KMA. hij wordt echt nog steeds 2 uur na zijn voeding huilend wakker. hij hoeft dan niet meer te gillen en is gewoon troostbaar. voorheen was het echt krijssen en dat hield pas op als ik hem uit bed haalde en rechtop tegen mij aanzette. kan dat een gewoonte zijn geworden? en hoe krijgen we dat er weer uit?
Hoi hoi, De slaapcyclus van een baby duurt 45 minuten. Als je hem troost, slaapt hij dan daarna weer door?? Groetjes Adrienne
voorheen niet, maar nu hij medicijnen heeft en speciale voeding, gaat dat al veel beter. We hadden hem in een puckababy liggen, maar vandaag heeft hij voor het eerst in de pacco geslapen, dan gaat het troosten ietsje beter.
Hoi hoi, Ik begrijp dat je al een heel traject achter de rug hebt? Het kan inderdaad een gewenning zijn. Je kunt proberen om dhet langzaam te rekken, steeds iets langer te laten liggen. De slaapcyclus van een baby duurt 45 minuten, dan kunnen ze tussendoor even wakker worden, maar daarna gewoon weer vrder slapen. Hij is ook drie maanden nu he, van lieverlee gaat hij ook wat minder slapen natuurlijk. Ze hoeven dan ook niet meer meteen eten als ze wakker worden. Succes Groetjes Adrienne