Mijn man heeft nu vakantie en is de laatste tijd veel alleen geweest met de kleine. Hij heeft het telkens rond de 18 graden in huis Ik vind dat zelf veel te koud voor de kleine en trouwens ook voor mezelf. Hoe warm hebben jullie het in huis met de kleine Ik wil het zelf het liefst rond de 20. 21 graden
Rond de 19,5 graad ik trek haar liever iets warmers aan ipv de verwarming omhoog. Ook ivm haar al droge huidje!
Hier rond de 18 graden en hetzelfde als frannie. door haar ook het liefste iets warmers aan dan de verwarming aan. Ik vindt warmte van de warming geen lekkere warmte. dus 's avonds heeft ze gewoon een vestje aan. verder hier ook nooit de verwarming op de slaapkamer aan. daar is het zo'n 14-15 graden. dan krijgt ze een dikkere slaapzak aan.
hier 20 a 21 graden. ben zelf een koukleum en ga geen kou lopen leiden, trek liever iets minder aan.. daarbij hebben we een oud tochtig huis als ik hem lager zet is het binnen no time echt te koud om op de vloer te wezen.
hier rond de 20 graden.. Vaak 19,5.. Ik laat het echt niet kouder worden dan 19 graden hoor. Ze zit de hele tijd op de vloer die ook niet super warm is...
Hier hetzelfde, de vloer is hier steenkoud dus ze heeft zoiezo al dikke sokken aan en een vestje omdat ze op de grond zit/ligt te spelen..
hier overdag rond de 20 graden en 's nachts 17,5. Lager vind ik ook veel te koud. Haar kamertje vind ik sowieso heel koud.
hier overdag vaak 18 graden...maar dat omdat ik zelf druk ben en het dan snel warm heb, en mijn meisje heeft het ook snel warm... Bovendien als ze op de grond speelt het ik een dikke plaid liggen die lekker warm is..ook voor mij als ik er bij zit hihi... Als ik merk dat ze koude handjes ofzo heeft zet ik de verwarming wle hoger maar meestal heeft ze het gewoon lekker.... Savonds gaat deze naar 19 graden... dan is de badkamer lekker warm, en dan zit je stil... haar kamertje is alleen de verwarming aan als ze daar speelt of als ze net gedouched is...
Hier had ik m vorig jaar op 19 graden, nu op 18. Hier zet ik aan het einde van de middag boven de verwarming een beetje open en s avonds tegen 9 uur staat de verwarming hier helemaal uit. HIer is t slecht geisoleerd en enkel glas boven dus zorgen even dat de ergste kou weg is
Hier ook 18 graden. Boven in slaapkamer 17 op dit moment. Ons meisje heeft het snel warm en trekt zelfs met 18 graden haar sokken nog uit en blijft warme voeten houden (hebben houten vloer zonder vloerverwarming). Snap het zelf ook niet, maar zij vindt het prima. Op het kdv is het warmer en dan moet ik er echt rekening mee houden dat ik haar niet te warm aankleed. Met in bad gaan doe ik wel de verwarming aan in de badkamer.
Jeetje wat koud! Hier altijd op 20.5 of als ik het nog koud heb op 21. Boven tussen de 18 en 19 graden. Brrr.. Moet er echt niet aan denken dat het kouder is, heb nu een wollen trui aan met de 20,5 graden die het hier binnen is..
verwarming staat altijd op 20graden, ook snachts. Zeer slecht geïsoleerd hier, als ik snachts verwarming lager zet koelt het heel snel af (vooral met die wind die door de kieren komt) en is het sochtends te lang koud, kan dan pas rond 12u lydia normaal in bad doen. Met verwarming aan blijft het vaak al niet op temperatuur. Bij lydia staat verwarming uit omdat haar deur altijd open staat en dan nog warmte van de gang heeft en onze verwarming straalt ook door naar haar kamer
Hier staat hij overdag op 19,5 beneden overdag, s'avonds op 20 of als we het koud hebben iets hoger. In d'r kamertje is het tussen de 16-18 graden, zet de kachel er alleen aan als het onder de 16 graden is.
Ze ligt veel op de grond te spelen dus het is hier altijd 21 - 22 graden in huis.. Al moet ik er wel bij zetten dat het hier in huis altijd al tussen de 20 - 21 graden is zonder dat de verwarming aan staat. Ivm oudere mensen rondom ons die altijd hun verwarming aan hebben.
Overdags staat de verwarming op 16 graden. Eigelijk uit dus. Zodra man thuiskom gaattie aan op 19 a 20 graden. Hij dus een koukleun en ik niet. In de slaapkamers nooit de verwarming aan, vind dat zo vies. Heb liever nog een raam open voor frisse lucht
hier altijd zo´n 20-22 graden, hebben een houtkachel die de woonkamer en keuken verwarmt, de cv staat dan uit, als t te warm wordt gaat de gangdeur open. ik ga echt geen kou lijden. hebben jullie t zo koud in huis omdat je t snel warm hebt, of is t bezuinigen?
Durf niet te zeggen hoe warm het in huis is. We hebben een houtkachel en dat is sowieso al andere warmte dan CV. De radiotoren in de slaapkamers staan wel op 1,5 dus de ergste kou is er dan wel vanaf.
Ik heb nu een deal met mijn man gesloten. Hij heeft het snel warm en ik koud. We zorgen ervoor dat het hier overdag 19,5 graden is, als ik het koud heb trek ik wat meer aan en als hij het warm heeft wat minder. Op de babykamer heb ik in de nacht altijd de verwarming aan staan, als we dat niet doen dan is het er zomaar 13 a 14 graden en dat is mij te koud. De kleine word dan wakker, ik zorg ervoor dat het in de nacht 16 a 17 graden op zijn kamer is.
Niet om te bezuinigen, vind dat zo armoedig Ik heb het gewoon niet snel koud. Als me man de kachel weer eens hoog zet, je ruikt gewoon de warmte bah Ik zet dan maar een klein raampje open. Kan daar zo slecht tegen. Plus da je er zo suf van word.