Kindje opgeven voor Castingbureau's

Discussie in 'Baby en dreumes' gestart door chantal1984, 1 feb 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. chantal1984

chantal1984 Niet meer actief

Hoi Meiden,

Ik zit er wel eens aan te denken om die kleine van ons op te geven bij een Castingbureau bv om als modelletje te werken voor de C&A of misschien in films of reclama's... NOu vroeg ik me af er mensen zijn die hier ervaring mee hebben en of jullie misschien site's weten waar ik die kleine op kan geven....

En begrijp me niet verkeerd want als die kleine dadelijk op een leeftijd is dat hij het niet meer wilt dan stoppen we het natuurlijk meteen maar momenteel hoor ik heel vaak van mensen om me heen dat ik die kleine moett opgeven vanwege zijn mooie doordringende blauwe ogen en omdat hij zo fotogeniek is... dus ik dacht miss kunnen jullie me helpen :D

ALvast bedankt ...

Liefs Chantal

2. Kissflower

Kissflower Fanatiek lid

19 mrt 2007
    2.575
    0
    0
    Enschede
    Ik kan je niet helpen,
    maar ik keek ff in je album en inderdaad wat een ogen, om verliefd op te worden! *SMELT*

3. suus1983

suus1983 VIP lid

10 okt 2006
    50.371
    36.227
    113
    mouschy doet dat ook met haar kleintjes, misschien kun je haar een pbtje sturen.

4. chantal1984

@ Kissflower : Thanx :D

@Suus: Oke bedankt ga ik gelijk doen... :D

5. mouschy

mouschy Fanatiek lid

30 aug 2005
    3.709
    0
    0
    kraamverzorgster, nu ben ik gastouder.
    Noord Holland
    Ik heb mijn zoons ingeschreven bij the kids. Dat is een modellenbureau speciaal voor kids. Kijk maar in mijn album, er zijn net 2 nieuwe foto's gemaakt van onze boys. En op de site kan je meer info vinden. Je verdient er niet zo veel mee, het is puur voor de fun. Je krijgt wel onkosten vergoeding en reiskosten en zo. Ik doe het omdat ik het gewoon leuk vind om onze kids ergens te zien. In een boekje of folder, of in de winkels.
    Ewout heeft al verschillende opdrachten gehad oa; Olilly, Zeeman en C&A. Ook komt hij eerdaags op de cover van de Ouders van Nu.
    Ook is hij Valentijn geweest in GTST maar daarvoor staat hij ingeschreven bij Harry Clooster.
    Marijn staat net ingeschreven, kan vanaf 4 mnd ;)

Succes!

6. chantal1984

Zijn er meer mensen die misschien een blik willen werpen op de foto's van Kyano in mijn album en hun eerlijke mening willen geven :D

Alvast bedankt :D

7. toet

toet Fanatiek lid

7 apr 2006
    1.802
    0
    0
    Heel mooi kindje errug mooie ogen,ik zou het doen!
    Ik zit ook er over te denken... ;)

Groetjes,

8. judithteresa

judithteresa Bekend lid

2 jul 2006
    506
    0
    0
    journaliste/fotografe/webdesigner/model
    Fuerteventura-Canarische Eilanden
    ik zat er ook over te denken, maar ze zit nooit stil.. ze is heel apart, en word echt altijd wel wat over haar gezegd hoe mooi en apart ze is, voor mij is ze uiteraard de allermooiste, dus dat anderen haar ook zo leuk vinden is natuurlijk dan extra leuk:)

weet iemand een goed bureau? bij amsterdam?

oh en chantal je hebt echt een heerlijk kind! wat een ogen!

9. mouschy

mouschy Fanatiek lid

30 aug 2005
    3.709
    0
    0
    kraamverzorgster, nu ben ik gastouder.
    Noord Holland
    Judith, lees mijn berichtje hier boven maar, dat buro zat in Adam, nu iets verder, maar wel in de buurt, kijk maar op hun site ;)

10. judithteresa

judithteresa Bekend lid

2 jul 2006
    506
    0
    0
    journaliste/fotografe/webdesigner/model
    Fuerteventura-Canarische Eilanden
    dank je wel moushy!

11. Jee

Jee Bekend lid

17 aug 2006
    666
    0
    0
    Elyze staat ook net ingeschreven bij Hebbes Casting,Casting Call/Hollands Glorie en Harry Klooster Casting en hebben ook foto's gestuurd naar moeder Anne.Ze heeft haar 1e opdrachtje al gehad.Gewoon doen,je hebt niks te verliezen!Je moet maar denken,wie niet waagt,wie niet wint!

Deel Deze Pagina