Ontstoken oogjes, vanavond HAP of wachten op dokter morgen

Discussion in 'Baby en dreumes' started by Chrissie, Jun 22, 2010.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. gemini

gemini Lid

Nov 28, 2008
    19
    0
    0
    Groente thee schijnt ook te helpen...bij mijn zoontje was het met groene thee binnen 2 dagen weg.

2. Kruijff

Kruijff Lid

Jul 9, 2010
    26
    0
    0
    Mijn zoontje heeft al vanaf de tweede week van zijn geboorte een vies oogje. Hij is vandaag precies 4 maanden en heeft het nog steeds. Ik doe het elke dag wel een paar keer af met een een tissue in gedrenkt afgekoeld gekookt water. Volgens het ziekenhuis en het cb kan dit nog wel een jaar duren??? Als hij het over een jaar nog heeft wordt zijn traanbuis doorgeprikt. Ze doen dit pas na een jaar omdat een baby eerder niet onder narcose mag. Daar het mijn eerste kindje is heb ik dit maar voor lief genomen maar mogelijk heeft hij wel een infectie aan zijn ogen. Hij heeft immers een week in het ziekenhuis gelegen na zijn geboorte? Iemand ervaring met het doorprikken van traanbuisjes biij je kindje? Of wie herkent dit verhaal?

3. Ireen

Ireen Fanatiek lid

Sep 8, 2008
    2,305
    1
    0
    Ik weet niet of je toevallig borstvoeding geeft, maar druppelen daarmee helpt al goed.
    Heb niet alles gelezen dus misschien had iemand dit al getipt!

4. Kruijff

Kruijff Lid

Jul 9, 2010
    26
    0
    0
    Dat kan ik wel proberen want ik geef borstvoeding. Moet ik maar een beetje opvangen van het kolven. Ben benieuwd! Bedankt :)

Share This Page