Ik ben benieuwd welke schoentjes en/of slofjes jullie het beste vinden. Wij zijn druk opzoek naar leuke en goeie schoentjes en slofjes voor onze uk maar zijn zóveel verschillende dat ik door de bomen het bos niet meer zie. Dus... Welke schoenen/slofjes vind jij het beste? (voor kindje van +/- 10maanden)
ik had zooitjes(leren slofjes) die betaalbaar waren. en van de action slofjes, berenpoten of konijnenpoten(verschilt per kleur maar vorm is het zelfde, lekker simpel) ik had toen nog geen echte schoenen(met 10mnd) maar gewoon hele simpele met leren zolen, van prenetal of v%d. nu heeft ze wel echte schoenen, maar loopt ook al 3maand heel goed(liep al vanaf 8 mnd) ze heeft als schoenen elephants.
Ik had voor mijn zoontje boumyslofje gekregen (tweede hands). En ik moet zeggen dat ik ze erg prettig vind. Ik heb dan ook een tweede groter paar via marktplaats gekocht voor weinig. En ook deze bevallen mij prima. Het is lekker voor het naar buiten gaan, maar ze helpen ook voorkomen dat zijn sokken de hele tijd uitgaan. Nu hij gaat staan is het ook prettig, want het geeft een soort antislip. Veel succes met het vinden van slofjes! Groetjes Mariska
Ikke20: Die slofjes zag ik dus ook maar mijn man denkt dat ze niet strak genoeg zitten en alsnog van zn voeten zullen vallen met bijv kruipen. Dat gebeurd met zijn huidige slofjes dus wel, dat zijn slofjes die we bij Van Haren gekocht hebben, van die pootjes zeg maar
Die boumy slofjes zitten echt wel goed op de voetjes. Althans bij mijn zoontje. Ze zijn met elastiek. Mijn man was altijd aan schelden op die dingen, omdat hij ze eerst niet goed aan kreeg . Je zou eens op de site kunnen kijken, daar staan ook de maten, ook in cm. Dan kan je het misschien even opmeten. Veel succes! Groetjes Mariska
zijn moetjes zijn ongeveer 11cm nu. En volgens vele site's moet ik zo'n 0.5cm erbij tellen wil ik de goeie maat hebben voor hem. Ik ga zeker even kijken! Vanavond koopavond dus ik ga daar ook even snuffelen
Ik heb voor Valerie boumy's en aapie's En vind ze allebei even goed, alleen zijn de aapies stukken goedkoper en hebben ze leukere moddeltjes! Leren babyslofjes | Babyschoenen
consider: Ja die site had ik ze gezien! Stond al op t punt die blauw witte te kopen. Ik wil ze graag maar manlief wilt liever ouderwets klitteband haha Denk dat ik ze gewoon ga kopen
Die mannen ook altijd Maar ze hebben ook een paar blauwe met klittenband: classic blue 16,99 Vind die met een ster ook heel erg leuk voor een jongen.
'woef' en 'cow' vind ik ook erg leuk maar manlief is met kleding kopen echt een krent hoor. Hij heeft zelf ook maar 2paar schoenen waarvan 1paar al voor zn werk is. Hij vind dus ook dat onze zoon genoeg heeft aan 1paar schoentjes/slofjes... Mannen... zucht
Hier hebben we Boumy. Een paar heb ik op marktplaats gekocht en het andere paar had ik nog van mijn zoontje. Ze blijven goed zitten en ze kan er goed mee staan, ze glijdt niet uit. Ik heb voor mijn zoontje eens Aapies gekocht, maar ik vond ze erg groot en breed vallen. Hij heeft erg smalle voeten dus die heb ik terug gestuurd. Wel een leuke prijs en snelle levering.
Weet niet wat voor model je dan had besteld...maar ik vind de aapie's juist prima vallen. Mijn dochter heeft hele smalle voetjes en de aapie's zitten haar echt beter dan de boumy's
Die Aapies zijn wel errug leuk inderdaad, en lekker betaalbaar. Ik heb al twee paar uitgezocht 8) Heeft iemand BabyPaws? Zijn ook wel hele leuke... Leuke site is trouwens nog www.toffesloffe.nl
Mag ik nog een vraag toevoegen? Welk model slofjes zijn nou handig en fijn, de "dichte" modelletjes of die schattige ballerina's met klittebandjes? En dan ook met het oog op mooi weer, zijn die dichte niet te warm dan? Doe je trouwens in die slofjes gewoon sokjes aan, ook in die met klittebandjes? (domme vraag misschien, maar hier nog totaal onervaren met slofjes )
Wij hebben boumy's en die bevallen prima. Mijn zoontje heeft ze nog nooit van zijn voeten gekregen. @ miffy: met echt warm weer kunnen ze toch gewoon op blote voeten rondkruipen cq stappen?
hier ook regelmatig blote voeten, meneer trekt toch zn sok(lees: 1 sok maar) uit. Heb gister trouwens slofjes gekocht. Oxxy als ik me niet vergis. Waren maar 2maten; 6 tot 9maanden en 9 tot 12maanden. Heb de grootste maar gekocht want andere kreeg ik niet eens zn voetje in. En die ik nu heb zijn nog wat te groot, rare maten want hij past ze beide niet. Manlief vind het homo slofjes Hij heeft liever sneakertjes ofzo maar daar is onze uk nog te jong voor vind ik. Hier dus nog steeds opzoek naar leuke,betaalbare,handige schoentjes/slofjes. Heb al wel 1 op t oog maar is zonder klitteband en manlief wilt, je raad het al, mét klitteband... Zucht haha
@Miffy, voor de zomer vind ik die met klittenband wel fijner. Ik heb voor Valerie de rode balerina's. Tuurlijk als het echt warm is dan hebben ze blote voetjes. Maar als je met ze op pad gaat, bijvoorbeeld fietsen, dan is het wel fijn dat ze iets aan de voetjes hebben. @roosjuh, moeilijke man heb je! Die van mij vind alles prima, zolang Valerie er maar leuk bij loopt.