Wat geef je de 2e kado voor een 1e verjaardag

Discussion in 'Baby en dreumes' started by Luckymom, Oct 27, 2010.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Luckymom

Luckymom Fanatiek lid

Apr 21, 2007
    3,869
    0
    0
    Groepleidster Jeugdhulpverlening
    Zwolle
    Ik heb 2 dames. De jongste wordt binnenkort 1. De oudste heeft al het meest gangbare speelgoed voor die leeftijd, zoals loopfiets, hobbelpaard, e.d. Wat hebben jullie nog gegeven/ gevraagd toen de 2e 1 jaar werd?

2. FairyLaughs

FairyLaughs Niet meer actief

misschien een mooie duurdere pop... die ze niet hoeft te delen met haar zusje?... is toch leuk als ze allebei iets hebben dan echt van hun is?? (zeg niet dat het niet zo is bij jou.. maar gewoon als idee)???

3. stampertje

stampertje Fanatiek lid

Oct 24, 2007
    3,086
    19
    38
    Mama
    Een dorpie
    Hier hebben we duplo en een gleibaan gegeven

4. Luckymom

Luckymom Fanatiek lid

Apr 21, 2007
    3,869
    0
    0
    Groepleidster Jeugdhulpverlening
    Zwolle
    Een pop vind ik haar nog wat te jong voor. Ik zou m wel kunnen bewaren, maar kan dat ook volgend jaar geven. Duplo is hier (nog) niet zo in trek, hebben we wel. Tocch bedankt.

5. Sas26

Sas26 Fanatiek lid

Jan 14, 2008
    3,291
    1
    36
    Misschien een leuk setje nieuwe kleding? Een paar nieuwe boekjes want vaak zijn die na een tijdje wat versleten? Kan me voorstellen dat je het leuk vindt om wel wat speciaal oor haar te geven, maar aan de andere kant heb je natuurlijk nog van alles van de oudste....

Hier kreeg ze met 1 jaar een pop van iemand, en na een half jaar was die opeens je van het! Poppenbedje ook superleuk!

Een eigen stoeltje met haar naam erop? Voor aan het speeltafeltje of anders de salontafel?

Succes!

6. sab85

sab85 VIP lid

May 24, 2007
    9,434
    0
    0
    hier ook 2 meiden, J enna heeft voor haar eerste verjaardag een speelhuis gekregen, daar hebben ze nu dagelijks echt superveel plezier van! :)

7. Theepot

Theepot Fanatiek lid

Mar 21, 2010
    1,447
    0
    36
    Zuid Holland
  8. wonderbaby1

wonderbaby1 VIP lid

Jan 9, 2010
    7,063
    90
    48
    Noord-Brabant
    ja die pop (die laatste) had ik ook in gedachten..

9. lara1982

lara1982 Actief lid

Nov 16, 2007
    361
    0
    0
    Inderdaad een eigen stoel, duplo, poppenwagen,zandbak, little people?

10. n4th4li3

n4th4li3 Fanatiek lid

Sep 15, 2007
    1,409
    0
    0
  11. Engel79

Engel79 Actief lid

Aug 5, 2010
    170
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hier zelfde alleen dan voor Sinterklaas, hebben eigenlijk alles al wel. Poppen is ze nog te jong voor en alles wat hier genoemd is is al aanwezig. Ik kom niet verder dan een boekje (dat ik dan waarschijnlijk alleen aan de oudste voor zal lezen in het begin)

12. mora27

mora27 VIP lid

Nov 25, 2009
    6,381
    0
    36
    webwinkel eigenaar
    in een huis
    onze jongste die pas 1 is geworden heeft haar eigen dinngetjes gekregen, dus ook wel speelgoed die mijn oudste al had maar dan net wat anders... en ze heeft van ons een loopauto gekregen aangezien ze begon te stappen... verder wat nieuwe boekjes, knuffels, muziekspeeltjes... en heeeeeel veeeeel aandacht :p

vind trouwens zelf dat je ook een jongste kindje haar eigen dingetjes moet gunnen en niet altijd de afdankers van de grote zus of broer... ik zie dat best vaak en dan vooral de kleding die over gaat zodat ze dan niets meer hoeven te kopen... ik probeer me er echt bewust van te zijn dan allebei mijn dochters altijd het gevoel te geven dat ze hun eigen dingen hebben... zo ook de kleding... de echte hele leuke kledingsetjes van mijn oudste gaan wel over maar de rest gaat gewoon naar een ander of de kliko in...

speelgoed koop ik ook voor beiden, of mijn oudste het al heeft of niet... zo ook andersom... dan hebben ze allebei iets van hunzelf... en andere speeltjes om te delen zoals kleurpodloden, verf, boekjes.....

13. sab85

sab85 VIP lid

May 24, 2007
    9,434
    0
    0
    mora27 wat een prachtige geboortedatum heeft jou oudste :D

14. mora27

mora27 VIP lid

Nov 25, 2009
    6,381
    0
    36
    webwinkel eigenaar
    in een huis

:D jouwn dochter ook

15. Mirro

Mirro Fanatiek lid

Dec 27, 2007
    1,782
    30
    48
    Nou, hier wordt dus (in principe) geen dubbel speelgoed gekocht. Ben blij dat ik voor het huidige nog plek heb. Ik zie het al voor me: 2 loopwagens, 2 kleine tafeltjes, 2 keukentjes.
    Natuurlijk wel meerder boekjes, ballen en autootjes, maar over het algemeen overal één van.
    Niks mis mee als je wel dingen dubbel hebt, maar hier zie ik dat echt niet gebeuren.
    Maakt het dus wel lastig qua kadootjes. Gelukkig merk ik wel dat ze in andere dingen geinteresseerd zijn. Wij krijgen zoveel visite en de kleine dus zoveel kado's dat ik vaak heel blij ben met kleding.

16. sidmick

sidmick VIP lid

Jun 23, 2008
    17,803
    4,189
    113
    zou ik ook niet doen hoor, ze moeten maar leren delen. Zou wel iedere bv een eigen pop geven.
    Hier ben ik ook altijd heel blij met kleding, als iedereen met speelgoed kmt zou ik niet weten waar ik het moest laten (hier ook altijd veeeeel visite)

17. Beheer

Beheer Administrator
    Staff Member

Feb 11, 2005
    16,273
    2,975
    113
    Verplaatst naar baby en dreumes.

Lotte

Share This Page