Hallo dames Morgen krijg ik de Stokke Tripp Trapp alleen hier zit nog geen verkleiner/babyset bij. Mijn zoon is 8,5 maand oud en heeft dit nog wel nodig. Nu hoorde ik dat ik hier ook de minimonkey mini chair voor kan gebruiken. Is dit wat? of toch beter de babyset?
Ja volgens mij wel maar het leek mij handig omdat je de minichair ook makkelijk kan meenemen. Als blijkt dat de babyset toch echt het beste is dan ga ik uiteraard voor de babyset.
Prenatal heeft nog 1dag mama mazzeldagen. Stokke accesoires zijn daar nu met 15% korting. Andere winkels gaan met de prijzen mee. Succes
Wij hebben de Ikea kinderstoel gekocht voor 15. Binnen een paar seconden hebben we de poten eraf en is hij super makkelijk mee te nemen misschien een tip voor als je zoiets zoekt? Daarnaast heeft de Ikea ook een opvouwbare kinderstoel.
Ik zou gaan voor de verkleiner Ivm vakantie en ws geen aanwezigheid kinderstoel hadden wij van toppie een stoelverhoger aangeschaft, ideaal! Nu gebruiken we die bij oma, in restaurants...
Sorry ook geen ervaring. Heb eergisteren de stokke tripp trapp binnen gekregen met de babyset en kussen. Hij zit er goed in.