Mijn dochtertje is nu net een jaar geworden en heeft nog geen één tand en zoals het eruit ziet zit het er ook nog niet aan te komen! Het komt vanzelf en scheelt een hoop poetsgedoe, maar ik ben benieuwd of er meer mensen met een nog tandeloze 1-jarige zijn? En voor degenen die inmiddels al wel hun eerste tand hebben: wanneer kwam die dan eindelijk?
Kindje van vrienden van ons is 15 maanden en heeft nu net onder twee snijtanden en dat is alles.. De eerste tand kwam bij onze dochter een maand geleden, ze was toen 8 maanden, en inmiddels zijn er vier door en zitten vijf en zes er aan te komen..
Hier een vroege met zes maanden kreeg hij zn eerste, hij heeft er nu 4 en twee staan op punt van doorkomen. Maakt toch niet uit dat ze nog geen tanden heeft? Ik vind het alleen maar heel lief zo'n tandloos mondje!
Nee, het maakt absoluut niet uit en zoals ik al schreef: wat er niet zit hoeft ook niet gepoetst te worden! Ik ben gewoon nieuwsgierig naar meer "late" kindjes en tot welke leeftijd sommige kindjes nog tandeloos waren! Vind zelf die naakte kaakjes ook uiterst schattig!...
Ik weet eerlijk gezegd niet wanneer ikzelf tanden kreeg. Mijn oudste dochter kreeg haar eerste tandje toen ze 8,5 maand oud was. Is ook niet heel vlot, maar mijn jongste wil records breken denk ik!
Hier ook maar weinig tandjes met de eerste verjaardag. Maar heb horen zeggen dat als ze laat komen het wel een sterk gebit is. Daar hoop ik dan op weet eigenlijk helemaal niet of het waar is. Heb zelf niet zo'n denderend gebit dus hoop dat uk wel gezegend is!
mijn oudste zoon was 15 maanden en mijn oudste dochter is nu 2 en heeft sinds maand of 5 tandjes voordeel: binnen paar weken was gebit ook zo goed als compleet
Mijn zoon was 13 maanden toen zijn 1e tandje doorkwam..Hij is nu 18 maanden en heeft nog maar 7 tandjes..
Bij Tygo komen nu de eerste twee tandjes door. Louise was ook 'pas' 11 maanden toen ze doorkwamen. Ik vind het wel makkelijk hoor... zolang ze nog geen tandjes hebben, hoef je ook niet te poetsen
Hier ook nog niets... en zie ook geen aankondigingen nu... Weet van 1 ander van het forum dat haar oudste met 14 mnd de eerste kreeg...
Hier kwam het eerste tandje rond 9.5 maand, Ook niet zo vroeg dus. Ze wilde blijkbaar de schade inhalen want ze kreeg er meteen 3 tegelijk en inmiddels is de 4e er ook. Ze heeft nu 2 tandjes onderin in het midden en de 2 bovenste snijtanden. Beetje dracula haha
Hij was al een jaar geweest toen zijn eerste 2 tandjes kwamen en deze kwamen boven. Pas weken daarna kwam er wat beneden. Nu is hij 2 1/2 en moet hij nog 4 kiezen krijgen. Hij is ook niet snel. Volgens het c.b. komt het geregeld voor dat ze voor het jaar nog geen tanden hebben.
Dani kreeg precies op zijn 1ste verjaardag zijn 1ste tandje. Hij is nu bijna 19 maanden en heeft nog maar 6 tandjes, ik zie en voel nog niks bijkomen Ik vind t wel jammer, hij lijkt jonger dan hij is en met 2 ondertandjes is kauwen en eten gewoon wat lastiger
Mijn oudste is ruim 2,5 en is ook nog niet compleet: we wachten nog op 4 kiezen! Ook niet zo vlot dus...
Hier ook pas afgelopen week zijn eerste tandje doorgekomen. Ik dacht al dat we voor zijn 1e verjaardag een kunstgebidje konden gaan kopen maar dat is toch niet het geval hahaha
mijn kindje heeft ook nog geen tandjes. Ik vindt het soms wel jammer, het staat zo lief van die tandjes... Hij kan in ieder geval prima eten ook zonder tanden, harde broodjes maalt hij gewoon fijn met zn kaakjes. Volgens het cb moesten we ons geen zorgen maken, pas als hij met 1,5 jaar nog niks heeft gaan ze een foto maken