Pfff ik verveel me!

Discussion in 'De lounge' started by mamamadelon, Dec 13, 2011.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. mamamadelon

mamamadelon Fanatiek lid

Aug 13, 2007
    4,077
    5
    38
    Als thuisblijfmoeder/huisvrouw/werkloze (of hoe je het wilt noemen) zijn dit toch wel hele saaie dagen hoor!!
    wat moet ik nou doen vandaag?

Wat doen jullie vandaag?:)

2. Stroopie

Stroopie Fanatiek lid

Jun 11, 2009
    3,158
    11
    38
    Ik heb nog wel wat te doen voor je. :D

Zit nu een rok te naaien voor de oudste. Ben ook bezig om mijn schouw te schuren en opnieuw in de lak te zetten. Maar daar is het weer nu te slecht voor.
    En het huishouden draait ook gewoon door.

3. Daro

Daro Fanatiek lid

Aug 1, 2010
    2,548
    0
    0
    West-Brabant
    Ik vind het vervelender dat mn zoontje zich verveelt!
    Hij liep net in zn pyjama naar de kapstok, pakte zn sjaal en zn schoenen en riep: buiten!!!

Maar ik ben ziek en voel me zo slap als een vaatdoek.. hopelijk voel ik me vanmiddag wat beter en kunnen we dan nog wel even naar buiten want hij moet echt even zn energie kwijt.

(en ondertussen loopt ie nog steeds met zn sjaal om zn nek haha :))

4. mamamadelon

mamamadelon Fanatiek lid

Aug 13, 2007
    4,077
    5
    38
    /is goed,kom er aan,zal ik voor je stofzuigen!:D

(al is dat hier ook nodig haha!)

5. MissXX

MissXX Fanatiek lid

Oct 9, 2011
    2,027
    0
    0
    Nijmegen
    Ik heb al gewerkt, dadelijk een afspraak.
    Dan even wat aan het huishouden doen en een beetje studeren.
    Als ik het dan nog trek, vanavond maar weer eens naar de sportschool!!

Normaal als ik me verveel, ga ik verder met een fotoalbum van de kleine online. Lees een boek, of kijk lekker tv series op tv. Vooral deze series helpen mij erg goed bij verveling!

6. dds

dds Fanatiek lid

Jan 1, 2009
    3,936
    752
    113
    Leerkracht
    Drenthe
    Ik zit ook thuis.....bah.....
    Ik heb geen tips voor je.

Zelf heb ik ontzettend last van mijn oren....allerlei lekkere dingen in de kast roepen mijn naam. Als ik me verveel ga ik snaaien.

7. Triskele

Triskele Niet meer actief

wij zijn de laatste paar dagen lekker smiddag een kerstfilmpje kijken, gordijnen dicht, kerstboomlampjes enzo aan , en dan santa buddies snowbuddies, de zoektoch naar de kerstman (met kerstpootje hihi) kerstdora (soort scrooge verhaaltje)

Vinden ze megaspannend als ik zo de gordijnen enzo dicht doe haha (wat is een kinderleven toch simpel) en ik ga lekker erbij zitten warme choco erbij effe genieten..

Overdag ga ik toch ook wel even naar buiten met mn dochter (zoon zit op school) boodschapjes of gewoon even wandelen, even frisse neus dan is het binnen weer lekkerder.

Spelletjes, knutselen, ik ben bezig geweest met het kerstkaartje, ik houd mezelf eigenlijk wel lekker bezig binnen, ik word er wel iets "lammer" van als tijdens zomer dan doe je toch meer buiten enzo maar dit heeft ook wel iets.

Volgende week ga ik grote schalen met koude schotel maken voor kerstdiner van de oudste, kortom beetje kleine dingen zoeken om mezelf bezig te houden maar met de kids thuis gaat dat meestal wel vanzelf....

8. Triskele

Triskele Niet meer actief

oja dat doe ik ook altijd, foto's backuppen online en op blu ray en ik moet nog steeds fotoalbums maken dus daar kan ik wel weer eens wat aan gaan doen!

9. Chocoladekoekje

Chocoladekoekje VIP lid

May 25, 2010
    7,799
    43
    48
    Vanmorgen tijdens het ochtendslaapje van dochter het huishouden gedaan, na haar slaapje haar in bad gedaan (ook altijd een genietmomentje!). Over een half uurtje gaat ze naar bed en ik zit nog uit verschillende dingen te twijfelen:

- Ik kan gaan bakken (heb plannen voor een bosvruchtencake).
    - Ik kan gaan naaien (een boxzak).
    - Ik kan verder gaan breien (een plaid).
    - Ik kan ook nog lekker met een tijdschrift en een bakkie thee op de bank kruipen!

Hopen dat het vanmiddag stopt met regenen, dan gaan we nog even samen naar buiten en kan ik meteen wat kleine boodschapjes meenemen op de terugweg.

Oja, vanmorgen heel uitgebreid gedouched (met maskertjes en al) toen de kleine meid op bed lag :) Ook heerlijk!

10. ikke84

ikke84 Fanatiek lid

Feb 28, 2010
    3,062
    507
    113
    heb ik ook vaak die sleur
    huishouden pc tv en met kind spelen
    ja soms gaan we wel eens fietsen of op bezoek oid maar ben daar nu te moe voor

11. LittleMonsters

LittleMonsters Niet meer actief

hier ook een beetje hetzelfde riedeltje

zit nu thuis vanwege geestelijke klachten plus nog een hernia erboven op

12. Momisake

Momisake Fanatiek lid

Jul 27, 2010
    1,641
    173
    63
    Female
    hier ook eentje die zich de laatste tijd snel verveelt, vooral met dit weer :S
    kan ook niet zoveel meer doen ivm mn bekkeninstabiliteit, maar probeer meestal 's ochtends een stuk te wandelen met mijn zoontje. En dan 's middags wat knutselen (mijn zoontje is bijv. uren zoet met alleen maar knippen), kleien, en de laatste tijd wat vaker dvdtjes kijken ;)

13. ikke84

ikke84 Fanatiek lid

Feb 28, 2010
    3,062
    507
    113
    ik werk op maandagochtend kan daar heel erg van genieten de rest van de week behalve de vrijdag en het weekend is voor mij best ook wel een sleur

lees dan ook even mee naar tips

14. Sanjor

Sanjor Fanatiek lid

Jan 23, 2010
    4,337
    1
    0
    Almere
    Ik zorg dat ik altijd even naar buiten ga.. Dan knap je echt op. Tenminste ik wel.. Anders ben ik zo suf/lui/duf! ;)

Meestal werk ik ook in de uren dat mijn dochtertje slaapt of ik ga scrappen, foto's uitzoeken, ZPen.. En het huishouden natuurlijk.. Ik werk altijd woensdag t/m zaterdag.. Dus dan kan ik niks aan het huishouden doen..

Maar wat jij beschrijft heb ik altijd op zondag. Bah wat een rotdag is dat zeg hahaha

15. LittleMonsters

denk dat ik een sjaaltje ga breien voor jay hihi

16. ikke84

ikke84 Fanatiek lid

Feb 28, 2010
    3,062
    507
    113
    sjaaltje breiden klinkt ook leuk maar dan moet je wel breien kunnen haha

ik ben elke dag al buiten 6x op en neer op mijn oudste op te halen en te brengen

17. Rana84

Rana84 Actief lid

Dec 12, 2011
    170
    0
    0
    NULL
    NULL
    Verveel me ook! Daarbij is mijn man ook nog eens op zakenreis, dus de avonden zijn ook minder gezellig. Heb zin om iets creatiefs in huis te doen, maar ik weet niet wat...

18. LittleMonsters

ik moet ook even kijken hoe dat ook alweer ging hahaha het opzetten op de breinaald deed mijn vader of moeder altijd.. dus denk dat k me moeder maar eens ga bellen

19. kimsch

kimsch Bekend lid

Feb 13, 2007
    517
    1
    18
    Wormerveer
    Genoeg dingen te doen!

- Kerstboom versieren
    - het huis gezelliger maken
    - huishouden, maar niet teveel.
    - Ik ben nu bezig om weer oude spullen op marktplaats te zetten. Ben ik ook wel even zoet mee.
    - Vanmiddag knutselen met Koen
    - Even puzzelen in me puzzelboekje, terwijl Koen en Anne hun eigen gangetje gaan.
    - Nog even naar de supermarkt als Anne wakker is.

En dan is het alweer avond. Hier vliegt de tijd.

Groetjes,

Kim

20. bijtjuh16

bijtjuh16 Niet meer actief

hier roept het huishouden ook maar ik heb ook echt totaal geen zin.. was gister begonnen met een fotoalbum inplakken, kom ik er achter dat de helft van de foto's niet is afgedrukt.. dus die moet ik eerst maar eens gaan uitzoeken.. daarnaast moet ik de kerstkaarten nog schrijven

Share This Page