Van harte met de geboorte van jullie mini mensje! Ik bid voor jullie allemaal! Gelukkig gaat het goed naar omstandigheden!
Ongelofelijk moedig is jullie Benthe! Met zo'n vechtlust kan het niet anders dan dat alles goed zal gaan! Hopelijk kunnen onze kaarsjes en gebeden nog wat extra steun zijn! Proficiat!
Gefeliciteerd met jullie meisje en wens jullie heel veel sterkte toe in deze moeilijke tijd. Groetjes Alida
Gefeliciteerd en heel veel succes en sterkte. Benthe, da's een stoere, sterke naam, betekend het niet gezegend? Nou, dat ze dat maar mag zijn dan !
Ben de afgelopen dagen niet veel op internet geweest, dus had het even niet gevolgd. Heb net even alles gelezen, maar wat een verhaal zeg. Wil jullie dan ook heel veel sterkte en kracht toewensen. Hopelijk blijft de kleine benthe vechten.......het is een sterk meisje. groetjes sandra
Mooi kaartje hoor! Ik vind het trouwens ook een hele mooie naam Benthe Esmay, door alle trubble had ik dat nog niet gezegd..
Een heel mooi kaartje! En nogmaals gefeliciteerd met jullie meisje! Annemarie, Jason... heel veel sterkte de komende tijd.