Aaaaah! Gisteren kreeg ik ineens pijn rechts onderin mijn mond( helemaal achteraan ). Geen kiespijn, tenminste, ik kan normaal eten en koud/warm drinken. Als ik een gaatje heb dan deed dat pijn. Het voelt alsof er iets tussen het tandvlees en mijn kies zit. Heb nog nooit eerder ontstoken tandvlees gehad. Het bloed niet, maar het voelt alsof er een soort druk op zit. Wat kan ik hier tegen doen? Ik ben wat aan het kwakkelen, dus ik denk dat het daar vandaan komt. Ik ben aan het spoelen met zoutwater, heb listirine en heb een ibuprofen genomen. Maar het voelt heel irritant, het klopt ook een beetje. Op internet lees ik allemaal enge dingen, kaakontstekingen, losse tanden. Brrrr. Maar zoiets ontstaat toch niet van de één op de andere dag?
Ik denk niet dat het ontstoken tandvlees is, tenminste bij mij voelde dat heel anders. Als je het over 'kloppen' hebt denk ik haast dat je een ontstoken wortelkanaal hebt.
Met losse tanden zal het vast zown vaart niet lopen. Maar het klinkt niet echt als ontstoken tandvlees. Als de pijn niet wegtrekt zou ik even de tandarts bellen.
Ik denk ook een ontstoken wortel kanaal. Heb ik begin vorig jaar gehad en verging van de pijn ggrr Succes!
Bedankt voor de reacties! Maar de pijn is weg! Sinds gisteravond. Tandvlees lijkt ook weer aan te sluiten op mijn kies.