wie kan me helpen...ben wanhopig op zoek

Discussie in 'De lounge' gestart door namoli, 2 jan 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. namoli

namoli Bekend lid

27 jan 2012
    697
    0
    0
    lieve mensen, wie kan me helpen met mijn probleem!!!!

mijn klein ventje is een tutter en hij heeft van de geboorte al een tut...
    hij is nu versleten en nu vind ik dat type niet meer :( ik heb al verschillende andere merken geprobeerd maar die spuugt die gelijk uit...met gigantische huilbuien tot gevolg en ik kan de oude niet meer geven want er zit een gaatje in (heel gevaarlijk)

ik heb deze tut gekocht 3 maanden geleden in reclame bij wibra. het gaat om een tut van het merk chicco met rubberen speen, size:mini, het schildje is blauw met wit en 2 autootjes op en aan de rand allemaal streepjes.

wie heeft er zo'n een tutje liggen (graag nieuw) of heeft het ergens in de winkel zien liggen??? Wil deze onmiddellijk kopen ik zal jullie heel dankbaar zijn!!!!!

2. 0Zebra0

0Zebra0 VIP lid

6 nov 2010
    10.813
    0
    36
    Noord-brabant
    Ik kom vrijdag in de stad, dus zal even de wibra voor je inlopen als je wilt, maar zie dat je in Belgie woont, dus geen idee of ze daar een andere collectie hebben

als je wilt dat ik voor je kijk laat het maar even weten :)
    niet dat je straks ineens 10 spenen hebt haha

3. adi

adi Niet meer actief

Ga met het speentje naar de wibra en vraag of ze je willen helpen. Ze kunnen bellen naar andere vestigingen of via hoofdkantoor nagaan waar ze die nog hebben liggem.

succes!!

4. namoli

namoli Bekend lid

27 jan 2012
    697
    0
    0
    tot hiertoe nog geen reactie dat de speen gevonden is :(

5. namoli

namoli Bekend lid

27 jan 2012
    697
    0
    0
    ik heb een mail naar het hoofdkantoor gestuurd maar nog geen reactie:(

6. MamMo

MamMo Bekend lid

1 mrt 2011
    866
    86
    28
    Misschien pakt hij deze? Het zelfde materiaal, mijn zoon had het met flesje, silicone kon hij niet lekker op zuigen.

CHICCO Fopspeen "Fysio soft" - online bestellen! - babywalz

Ik weet niet of je duits spreekt, maar ik heb het idee dat Chicco in Duitsland populairder is. Misschien wat Duitse webshops afzoeken?

7. Rose1982

Rose1982 Niet meer actief

In duitsland bij babyone hebben ze echt veel van dat soort spenen anders even daar heen bellen of mailen. Succes met zoeken.

8. prinses

prinses VIP lid

20 mei 2006
    18.334
    1
    36
    Ook al is de wanhoop groot, je mag er maar 1 topic over openen. Die bij baby en dreumes laat ik staan.

Deel Deze Pagina