Als ik in het 2de middelbaar zat heeft iemand eens een hoge barkruk vanonder mij getrokken, waarna ik keihard op mijn kont ben terecht gekomen. Eerste moment geen pijn, maar na het lesuur kon ik niet meer gaan van de pijn. Conclusie dokter: gekneusd staartbeen. Paar dagen niet kunnen lopen en dan aantal jaar geen last meer gehad. Maar nu heb ik de laatste jaren weer zo een last van mijn rug. Met momenten echt heeeeel pijnlijk! Ook als ik op de plek duw, dan doet dat enorm veel zeer, precies een serieuze blauwe plek ofzo. Maar de pijn zit echt vanbinnen, mijn wervel ofzo?? Ik ben pas 23 en nu al zo'n pijn in mijn rug is echt niet goed denk ik. Vooral nu de laatste dagen echt heel veel last ervan. Morgen eens bellen naar dokter. Maar misschien iemand die weet wat het kan zijn of wat er aan gedaan kan worden? Ik weet dat jullie geen artsen zijn, maar wie weet heeft iemand dit ook gehad/heeft...?
dit kan echt alleen door foto/ scan en een kundige arts duidelijk worden, hoop dat je niet al te lang hoeft te wachten op afspraak met orthopeed succes.