Bij bloedend tandvlees gebruik ik altijd Meridol tandpasta (normaal gebruik ik standaard altijd Parodontax) en wat ook belangrijk is, is dat je een zachte tandenborstel gebruikt. Bij mij is het dan binnen 1 dag weer over. Sterkte bij de tandarts!
Ik heb gegoogled en dat ziet er goed uit! Kan je dat zonder recept krijgen? Nu een flinke cyste bij mn verstandskies pijn straalt uit naar mn keel, oor, hoofd en kaak. Vannacht uren wakker gelegen van de pijn...
Lidocaine zelf kun je niet los krijgen. Maar er zijn gels waar de werkzame stof in zit. Dit is wel los te kopen. Echt de tandarts bellen hoor. Hier moet je wat mee. Succes meid
Bij mijn mondhygiëniste kun je een pasta vragen voor verdoven. En ik mag dan weer niet met paradontax poetsen. Waarom geen idee maar raad ze af.
Meteen naar de tandarts!!! Als je dit uitlegt, zul je vandaag nog kunnen gaan hoop ik. Ik wil je niet bang maken, maar ik heb een bacteriële infectie onder mijn verstandskiezen gekregen en dat heeft me bijna mijn leven gekost... 4 weken in het ziekenhuis gelegen. Ik had te lang gewacht. Onderschat het dus niet! Succes en sterkte!
Bij ontstekingen kan je gember gebruiken en citroen. Paar keer per dag goed spoelen. Of zoals ik het doe gewoon drinken.
Ik heb gebeld maar de ta kan nu niet veel doen. Hij trekt de kies liever niet als het tandvlees ontstoken is dus dat moet eerst minder worden. Hij bood antibiotica aan maar dat wil ik niet omdat ik dit 3 weken geleden al heb geslikt ivm blaasontsteking. Ik heb nu waterstofperoxide gehaald, schijnt goed te helpen!