Ontstoken teentje?

Discussie in 'Baby en dreumes' gestart door shaantje, 15 jul 2014.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. shaantje

shaantje Fanatiek lid

8 feb 2007
    1.332
    0
    0
    Iemand hier ervaring mee? Ik vermoed dat m'n dochtertje een ontstoken teentje heeft. Het ziet helemaal rood rond haar dikke teen en ik mag er ook niet aankomen want dan begint ze te huilen. Heeft heel deze nacht liggen huilen (dachten eerst dat het aan tandjes lag, omdat deze er ook doorkomen) en na paracetamol is ze ook eindelijk rustig in slaap gevallen. Maar nu sinds deze middag heb ik opgemerkt dat haar dikke teen dus rood ziet :(. Is al heel de dag huilen geblazen, niets is goed. Ga dadelijk maar naar de ha bellen dat we mogen langskomen, want vertrouw het helemaal niet :(!

De lijn op de foto's is tot waar de roodheid komt.

2. Twingia

Twingia Fanatiek lid

7 dec 2013
    1.151
    1
    38
    thuis dingen doen, met de kinderen knuffelen.
    Friesland
    Heeft ze hem niet gestoten tegen iets?

3. shaantje

shaantje Fanatiek lid

8 feb 2007
    1.332
    0
    0
    Zou kunnen ja. Is ook altijd zo actief ;), zelfs in bed moet ze nog kunnen rollenbollen etc. Zou dus kunnen, al zal ik er niet meer achter komen...

4. Charise

Charise VIP lid

9 nov 2011
    5.664
    5
    38
    Zwanger zijn van een prachtig meisje!
    Zuid-Holland
    Zou inderdaad even langs de huisarts gaan. Even na laten kijken. Vooral omdat ze ook huilerig is.
    Sterkte!

Enne gefeliciteerd met je zwangerschap! Superleuk!

5. M89

M89 Bekend lid

12 jan 2013
    683
    20
    18
    Hee Shaantje wilde je even feliciteren met je zwangerschap, super leuk!!!

Verder helaas geen tips voor Siënna, sterkte ermee!

6. shaantje

shaantje Fanatiek lid

8 feb 2007
    1.332
    0
    0
    Dankje :D!

7. shaantje

shaantje Fanatiek lid

8 feb 2007
    1.332
    0
    0
    Mercikes :D!

We zijn bij de ha geweest en het is inderdaad ontstoken. De huid staat helemaal gezwollen, dus doet inderdaad héél veel pijn bij haar. Het was enkel op een vreemde plaats vond de ha, omdat het niet op haar teentje zelf is, maar meer eronder en op haar voetkussentje (of hoe het ook heet :)). En ze kon geen wondje vinden waar de infectie zou begonnen zijn. Nu dus antibiotica nemen en hopen dat het betert. Vrijdag moeten we terug om het terug te laten nakijken en dan moet er beterschap zijn, anders moet het verder nagekeken worden. Indien het eerder moest verergeren dan moesten we onmiddellijk terugkomen. Hopelijk geneest het snel :(.

Deel Deze Pagina