Meiden, sinds afgelopen vrijdag wat last van mijn tongpiercing, ben dus weer gaan spoelen met Listerine enzo..hij was ook iets dik. Net dacht ik, ik haal hem er even uit, maak alles schoon en spoel mijn mond goed en doe heb weer terug.... Dus ik dat ding eruit, kwam er allemaal pus uit!!!! nou, het was niet heel veel hoor, maar wel wat.... Moet ik em nou in houden of eruit laten? ik zou het heel jammer vinden als ie dicht groeit... Ik heb em trouwens al een jaar of 7 en nooit problemen mee gehad.... Wat moet ik nu doen?
Als je hem wilt houden met zout water spoelen! Dat is het enige wat goed helpt. Producten met alcohol geven kans op weefselnecrose en zou ik dus niet doen. Wel je piercing goed steriliseren met alcohol! En even extra mondhygiene toepassen. Groetjes
Haal hem er gewoon even uit. Na 7 jaar groeit hij vast niet meer dicht. Ik heb hem ook zo'n 8 jaar in gehad en was hem op een gegeven moment zat en heb hem nu al bijna 3 jaar niet meer in maar het gat blijft open hoor Sterkte ermee!
Bij zwelling ijsklontjes sabbelen en water koken, (zee) zout er doorheen en af laten koelen. Daar je mond mee spoelen. Ik zou hem er niet te lang uit laten. Bij mij was hij binnen 2 dagen er niet meer in te krijgen en ik had hem ook al jaren. Piercingstaafje en bolletje goed ontsmetten!
zout water spoelen idd en er zolang moeglijk uitlaten. hier duurt het ongeveer 6 weken voor ik hem er weer moeilijk inkrijg.
goed spoelen en je piercing goed uitkoken met zout.. je moet je piercing eens in de 2 a 3 weken eens uit koken en eens in de zo veel tijd vervangen...
Als ik merk dat me tong dikker word, ontstoken raakt, haal ik hem er meteen uit. 2 dagen ofzo en dan gaat de zwelling vanzelf weer over. Ik heb hem ook al lang, dus groeit niet zo snel dicht. Ik zou als ik jou was ook met zout spoelen. je tong poetsen kan ook helpen .
eruit halen goeds spoelen en je percieng ontsmetten, mocht er steeds pus uit blijven komen en je tong dikker worden even naar de HA gaat / bellen voor een kuurtje tegen onstekingen. gaat even duren maar je komt er wel vanaf
ja je piercing even in zout water leggen en je mond ook met zout water spoelen een paar keer per dag.. dichtgroeien doet ie niet meer hoor ik heb nu ook al 3 jaar uit maar kan hem zo weer in doen hoor!!!! er komt alleen een heel dun velletje boven en onder het gaatje maar daar prik je zo doorheen hahaha.. succes
Ik spoelde met bocasan van oral-b nooit dik geweest of last van gehad! Als ie ging ontsteken 3x met bocasan gespoeld en klaar. En piercing ff uitkoken in zout water
ik zou hem toch inhouden er is me verteld dat hij snel dicht zal groeien, zou blijven spoelen met listerine dan zal het vast wel overgaan.