het is godzijdank zojuist zelf open gegaan dus hoef niet te pulken nu ff soda water en kijken of de viezigheid er goed uit komt.
Gelukkig is het open gegaan. Ik heb het ook gehad en moest bij de HA opengemaakt worden. Nu het open is zou ik in een bakje met lauw water en een klein scheutje dettol gaan. Smorgens en savonds een keer ( paar minuutjes) en binnen een paar dagen moet je toch wel resultaat zien.
Als het niet minder wordt in een paar dagen, echt even naar de ha gaan. Eerst goed weken in soda/biotex, het goed schoon houden en betadine erop doen. Bij mij ging het razendsnel naar binnen en dat ging helemaal fout. Is volgens mij ook afhankelijk van het type bacterie. Dus ik heb er van geleerd zullen we maar zeggen.
Als je ooit een x een zalfje voor je oog hebt gehad of krijgt, zeker bewaren! Dit kan na een maand niet meer gebruikt worden voor je ogen.. Maar voor dit soort kwaaltjes is het een prima smeersel.. (weet de naam zo gauw even niet meer, maar word geregeld voor geschreven bij ontstoken en geirriteerde ogen) Hopelijk is het inmiddels over!
Ik zweer bij classic badedas. Veel minder agressief als soda! En erna een pleister met betadinezalf er op.
tis inmiddels al wat minder, de ergste druk is er af maar alle viezigheid nog niet, ik hang nu weer in een soda bakje dus zometeen weer ff wat viezigheid eruit halen en dan morgen weer ff aankijken. Hoop nu wel dat het binnen een dag of twee over is.