Dochtertje hoest en zit erg vol...

Discussie in 'Baby en dreumes' gestart door Luvv, 19 apr 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Luvv

Luvv Fanatiek lid

27 okt 2010
    2.803
    3
    38
    Onze dochter is voor t eerst ziek. Ze heeft koorts, hoest en piept bij ademhalen, is hees, erg verkouden en eet slecht. Drinken doet ze wel goed. Wanneer ga je nou met zoiets naar de dokter? Ik denk eerlijk gezegd dat die er weinig mee doen? Na het hoesten begint ze te huilen. Denk dat t zeer doet? Iemand tips wat t iets kan verlichten? Heb een ui bij t bed maar verder geen idee. Wanneer de huisarts bellen? Ze is nu bijna 14 maanden.

2. pnirmal

pnirmal Niet meer actief

Je kunt het altijd na laten kijken. Zekere voor het onzekere.

Twee weken geleden mijn dochtertje ook bleek een oorontsteking te hebben.

3. linnepinneke

linnepinneke Fanatiek lid

8 okt 2010
    3.046
    0
    0
    Middelburg
    Klinkt als een rs virus... hadden mijn mannen 2 weken geleden! Ze hadden zelfs hun buikspieren nodig om te kunnen ademen... moest toevallig bij de ka zijn en zij zei dat er pas iets aan gedaan wordt als ze of uitdrogen of het te benauwd krijgen! Gewoon uitzieken zeg maar... maar ik zou zeker het door de ha laten nakijken! Beter 1x te vaak dan te weinig!!!!!

4. linnepinneke

linnepinneke Fanatiek lid

8 okt 2010
    3.046
    0
    0
    Middelburg
    Oja je kan t hoofdeind van t bed omhoog zetten, stomen door de douche erg warm te zetten en dan met je kleintje in de badkamer gaan staan, veel luuf smeren, tussikind van vsm halen (homeopatisch hoestdrankje wat de keel verlicht) en het ui blijven gebruiken...

5. puckje

puckje Bekend lid

9 jun 2007
    555
    0
    0
    Overijssel
    Hier ook een ziek kindje. Al een week verkouden en het wordt alleen maar erger dan beter. Begint nu ook te hoesten en erg te huilen na het hoesten. Heeft ook een hele rauwe keel. Steeds wat verhoging en 's avonds/'s nachts koorts. En net nu we op vakantie zijn.
    Gisteren al bij de huisarts geweest om de oortje na te laten kijken maar die zijn schoon.

Bedankt voor de tip van het RS-virus. Ymke heeft dit vorig jaar ook gehad. Ze drinkt gelukkig nog heel goed en eten (knijpfruit en potje groente 6 mnd) gaat nog goed.

Beterschap met je kindje.

6. sherly182

sherly182 Bekend lid

13 jul 2009
    944
    0
    0
    brabant
    hier ook een die hoest. wij hebben het advies gekregen om gewoon zout water in haar neusje te spuiten. door dat de erg neus verkouden is komt er slijm in haar keel en daar door gaat ze hoesten. en door het vele hoesten gaat haar keel pijn doen.
    dus kijk eens of dat misschien ook helpt. even naar de drogist en een flesje zout water halen.
    hier is het bij ons erg goed mee gegaan

7. veertje

veertje Fanatiek lid

Als ze moet huilen na het hoesten heeft ze misschien wel een beetje een zere keel en dan kan je haar lekker een waterijsje geven :D

Lisa hoest ook al dagen alles bij elkaar, lijkt allemaal erg vast te zitten. Hopelijk zijn alle kindjes weer snel beter..

8. palmie37

palmie37 VIP lid

8 jun 2009
    5.294
    40
    48
    administratief medewerkster
    overijsel
    Hier precies hetzelfde en vanmorgen naar de huisarts geweest!
    Die doet inderdaad niet veel, hij heeft even geluisterd maar alles klonk goed, ze moest goed blijven drinken dat was het belangrijkste!
    Wij hebben neusspray en ze krijgt af en toe een zetpilletje plus dat we haar savonds lekker in de douche doen en luuf smeren!
    Dit is ook de eerste keer dat ons meisje ziek is dus is voor ons ook best moeilijk maar ja meer kan je niet doen denk ik!

Sterkte ermee allemaal en dat onze kindjes maar snel weer beter mogen zijn:D

Deel Deze Pagina