Professionele babyfoto's

Discussie in 'Baby en dreumes' gestart door fioon, 8 apr 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. fioon

fioon Fanatiek lid

9 dec 2006
    1.361
    1
    0
    Flevoland
    Hoi allemaal :)

Ik zie bij veel van jullie van die prachtige babyfoto's in het alum staan!

Ik ben gisteren bij een fotozaak geweest, daar maken ze ook babyfoto's. Voor 15 euro startkosten en dan per foto kun je bestellen (goedkoopste is 8,50)

Ik ben erg benieuwd naar jullie ervaringen. Hebben jullie leuke tips waar je mooie (niet al te dure) babyfoto's kunt laten maken?

Groetjes,
    Fioon

2. Carla1980

Carla1980 VIP lid

16 jul 2006
    5.833
    1
    0
    Lerares basisonderwijs
    Noord-Brabant
  3. fioon

fioon Fanatiek lid

9 dec 2006
    1.361
    1
    0
    Flevoland
    Leuke tip carla! En ontzettend mooie foto's!

4. Jo79

Jo79 VIP lid

6 mei 2007
    25.068
    3.862
    113
    Toen ze twee maanden was heb ik foto's laten maken bij zo'n fotograaf die in de supermarkt was. Die was van Mikki foto en dat werd best leuk. De eerste foto is gratis, de tweede is 12,50 etc. Maar voor 30 Euro had je al een leuk pakketje en voor 50 Euro had je er 12, waarvan 3 grote, eentje waar nog 5 pasfotootjes opstonden en nog wat maten.
    Ik ben alleen zelf wat van less is more, hoe minder prullaria en toeters en bellen er op de foto staan hoe mooier, dus ben ik toen ze 6 maanden was naar deze fotograaf geweest: www.mystudio.nl
    Over het resultaat zijn wij echt heel tevreden, we krijgen zoveel complimenten over de mooie foto's. Wel wat prijziger, maar het is het echt waard.

5. lovewinnie

lovewinnie VIP lid

13 jan 2007
    16.251
    790
    113
    tilburg
    in mijn album staan fotos gemaakt met precies 6 maanden. ik was imeen ik 159.- euro kwijt (kan iets meer zijn)en had 5 verschillende fotos in 3 maten. ik kreeg er gratis een foto van 30 bij 40cm bij :) en dit is een gezinsfoto geworden die staat niet in me album.

ik heb het laten doen bij de V&D en ben er zeer tevrede over. het kost wel wat geld maar het resutaat mag er zijn vind ik

6. Jo79

Jo79 VIP lid

6 mei 2007
    25.068
    3.862
    113
    Ik heb er ook een paar in mijn album gezet.
    De rest staat ze in haar nakie op, wel heel netjes hoor, maar ik ga ze niet in mijn album zetten ;) .

7. Jodi

Jodi Fanatiek lid

17 jan 2006
    1.696
    0
    0
    Wij hadden een topfotografe:
    http://www.jekindopdefoto.nl/

was samen met mijn zusje en haar kindje (ons kinderen schelen maar 10 minuten)
    Erg professioneel en tegen een lage prijs.
    We hadden samen wel 50 foto's totale kosten zo rond de 125 euro.
    En de foto's die je uitzoekt krijg je digitaal, dus kan je ze zo vaak afdrukken als je wilt.

'n deel van onze foto's kun je hier zien.
    http://good-times.webshots.com/album/56 ... s&start=12

8. Minimuisje

Minimuisje VIP lid

8 jul 2006
    8.361
    0
    0
    Zuid - Limboland
    Ik heb foto's laten maken bij een thuisfotograaf hier om de hoek. Ik was 40 euro kwijt en had daarbij 2 grote foto's (20x30), 2 kleinere (13x17) en 2 kleine (10x15) foto's + alle foto's op cd dus kon ze daarna zelf nog laten namaken wat natuurlijk stukken goedkoper is! Foto's ervan staan op Joris zijn site, 1 foto zelfs gelijk op de achtergrond!

9. MommyMe

MommyMe Lid

30 mrt 2008
    31
    0
    0
    Ook wij hebben hele goeie ervaringe met jekindopdefoto.nl

Hele vrolijke, ontspannen sfeer en prachtige foto's!

10. Oek oek

Oek oek Fanatiek lid

16 aug 2006
    1.461
    0
    0
    Groningen
    www.sterstijl.nl

heel betaalbaar en supermooie fotos!

de laatste 4 fotos die op die site bij portfolio van baby's staan is mijn larsje :D

11. fioon

fioon Fanatiek lid

9 dec 2006
    1.361
    1
    0
    Flevoland
    Mooie foto's Jo79! Echt een droppie! Laren is opzich wel in mijn omgeving, ik heb altijd daar in de buurt gewoond.. Wel prijzig inderdaad zie ik op de website, maar het ziet er geweldig uit!

Lovewinnie, ook hele mooie foto's, wat een schatje is jouw dochter ook! Wel vrij prijzig, maar dan heb je ook wel wat!

Minimuisje, dat is niet duur voor zo'n mooie kwaliteit foto's! Hoensbroek... waar ligt dat haha, ik geloof niet bij mij in de buurt!

En Oek Oek, Lars is ook super schattig op de foto! Echt heel mooi. Amsterdam is voor mij opzich ook wel te doen...

Jodi, ook ontzettend schattige foto's van Marije zeg! Prachtig, met die vleugeltjes!

Bedankt voor alle tips, ik heb er heel veel mooie dingen tussen zien staan!

Mochten er nog meer mensen zijn met ervaring.. dan houd ik me aanbevolen :)

12. guppie81

guppie81 VIP lid

13 sep 2006
    12.334
    1
    0
    Ik vind de foto's van mystudio heel erg mooi! Wel lastig dat je zover van te voren een plekje moet reserveren.
    Ik heb dit ook nog op mijn agenda staan dus ik lees mee!

13. chantal1984

chantal1984 Niet meer actief

Wij gaan volgende week voor de eerste keer professionele foto's laten maken, in spijkenisse, hebben we kado gekregen van mijn beste vriendinnetje... :D ben benieuwd :D

14. Jo79

Jo79 VIP lid

6 mei 2007
    25.068
    3.862
    113
    Ja, volgens mij stond er een maand voor of nog langer, maar wij konden al na 2,5 a 3 weken terecht, dus dat scheelde. Alleen de weekenden zaten wel erg ver van tevoren vol.

15. ImaaN

ImaaN Actief lid

9 jun 2007
    147
    1
    0
    AmsterdaM
    weet iemand of ik ook ergens in amsterdam leuke foto`s kan laten maken?
    ben de hele tijd opzoek geweest maar helaas zonder resultaat :rolleyes:

enne voorderest allemaal leuke foto`s zegggg
    echt schatjes he :oops:

16. Jodi

Jodi Fanatiek lid

17 jan 2006
    1.696
    0
    0
    Hoi Imaan, metjekindopdefoto is in Zaandam das niet zo ver weg. (Hier had ik de baby foto's laten maken) Sterstijl is in Amsterdam zelf. (en hier de bolle buik foto's laten maken, sta zelfs 2x in der portfolio zwangeren. Op 1 foto sta ik samen met mijn zusje. Onderkant en borsten met wit afgedekt, die sproeten buik is van mij :) )

17. ImaaN

ImaaN Actief lid

9 jun 2007
    147
    1
    0
    AmsterdaM
    @Jodi
    Hey idd die sterstijl is wel gewoon in Amsterdam zag ik net pas.
    Ook mooie foto`s en niet zo duur gelukkig :oops:
    denk dat ik toch maar effe langs ga
    bedankt voor je tip :D

ps: leuke buikfoto`s .Grappig dat je samen met je zus zwanger was ;)

18. guppie81

guppie81 VIP lid

13 sep 2006
    12.334
    1
    0
    Ik ga toch naar mystudio. In de buurt zit helemaal niks, alleen gewone fotografen.
    En daarbij vind ik de foto's van mystudio echt super mooi. Nu maar wachten tot ze tijd hebben haha! Gelukkig kan ik door de weeks ook wel!

19. bonnievdakker

bonnievdakker Fanatiek lid

10 jan 2007
    1.081
    0
    0
    Kleuterjuf
    Sassenheim
    Wij hebben ze foto's laten maken door een tweedejaars student van de fotovakschool. Zij deed het voor 50 euro en kregen een cd met zo'n 10 verschillende foto's. Allemaar in 3voud (zwart/wit, kleur en sepia) Zo konden we zelf kiezen in welke kleur, op welk formaat en hoe vaak we het af wilde laten drukken. Scheelt een hoop in de kosten als je het ook voor familie wil laten afdrukken.
    http://tijncaspers.toddler.nl/
    Het staat bij fotoboek november 2007

20. fioon

fioon Fanatiek lid

9 dec 2006
    1.361
    1
    0
    Flevoland
    Ik neig ook steeds meer naar mystudio. Ook omdat het redelijk in de buurt is.... Ik zal eens bellen van de week!

Deel Deze Pagina