Bloedverlies tijdens pilgebruik

Discussion in 'Anticonceptie' started by Lotte1, Jul 30, 2012.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Lotte1

Lotte1 Actief lid

Sep 12, 2008
    346
    0
    0
    Het is inmiddels alweer heel wat jaartjes geleden dat ik voor het eerst met de pil begon.
    Netjes op de 1e dag van mijn menstruatie.
    De hele maand heb ik wat bruinverlies gehad, maar na de eerste onttrekkingsbloeding was het over en kreeg ik iedere maand tijdens de stopweek een bloeding.
    Toen ik na mijn 1e en 2e zwangerschap weer met de pil begon ging het op dezelfde manier.
    Inmiddels ben ik een half jaar geleden bevallen van ons 3e kindje en 10 dagen geleden werd ik voor de 4e keer na de bevalling ongi.
    Ik besloot toen met de pil te beginnen met het idee dat ik weer een maand lang eerst wat bloed en later wat bruinverlies zou hebben.
    Ik vloei echter al 10 dagen (helder rood).
    Hebben meer vrouwen hier last van (gehad)?
    Deze pilstrip wil ik ff afwachten, maar als het daarna nog zo is dan ga ik denk ik ff langs de ha.

2. Loesje86

Loesje86 Niet meer actief

Ik heb niet precies hetzelfde omdat ik pas na mijn bevalling voor het eerst met de pil ben begonnen, dus deze nog niet zo lang slik, maar het lijkt er wel op...

Ik ben tijdens mijn 3e menstruatie na mijn bevalling begonnen met Cerazette, deze had ik al besteld toen ik nog bv gaf, maar was daar inmiddels wel mee gestopt. Maar omdat ik hem had liggen en je hem ook zonder bv gewoon kon slikken, daarmee begonnen. Ik bleef echter maar vloeien en vloeien, en voor mijn gevoel stopte het echt niet meer. Na 2 weken ben ik gestopt met de pil en heb ik de huisarts gebeld. Die schreef mij Mic30 voor en ben daar toen weer mee begonnen in de hoop dat het vloeien ook gelijk zou stoppen, maar helaas... Heb wel doorgezet met de pil en het vloeien is nu eindelijk (zo goed als) over. Soms nog klein beetje bij afvegen, maar kan het geen vloeien meer noemen. Geen idee hoe het kwam bij mij. Ik heb nu in mijn vakantie een stopweek, maar ga hem toch maar gelijk een keer doorslikken, want wil niet weer van voor af aan beginnen. Bij mij zal het een kwestie zijn (geweest) van aan de pil wennen, maar bij jou is dat denk toch een ander verhaal aangezien je de pil al veel langer gebruikt..

Share This Page