Mirena, toch zwanger?

Discussie in 'Anticonceptie' gestart door Heart, 4 jul 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Heart

Heart Fanatiek lid

28 jan 2008
    1.572
    0
    0
    Limburg
    Ik heb sinds een dikke 2 weken last van enorme moeheid, buikpijn/misselijkheid, minder eetlust en sinds eergister enorm gevoelige borsten. En gisteravond schrok ik me dood toen ze ook nog eens begonnen te lekken, terwijl ik toch echt al zeker 5, bijna 6 maanden geen BV meer geef:$:(

Sinds februari heb ik een mirenaspiraaltje, dus 'wennen' kan het niet meer zijn. Ik werd al sinds 3 weken na het plaatsen niet meer ongesteld ook. Mocht het zo zijn zal het even (enorm..) schrikken zijn, maar toch zou ik het nooit weg kunnen laten halen.

Maandag even langs ha, maar toch benieuwd of er iemand hier is met ervaring!:(

2. jessy77

jessy77 VIP lid

9 aug 2007
    8.640
    5.947
    113
    Ook ik heb de mirena spiraal in februari laten plaatsen en ook ik voel me de laatste 3 weken beroerd. Misselijkheid, extreem moe, stemmingswisselingen, buikpijn/krampen en hoofdpijn. Ik heb het vermoeden dat dit echt door t spiraaltje komt en heb voor morgen een afspraak staan bij de huisarts. Ze wilt controleren of deze misschien verschoven is, schijnt dat je je daardoor ook zo beroerd kan voelen.

3. Mirella28

Mirella28 Fanatiek lid

17 aug 2006
    1.143
    0
    0
    Administratief
    Rotterdam
    Hoi
    Laat even weten hoe het ging bij de ha?
    Ik heb sinds eind mei een mirena, dus bij mij zal het nog wel wennen zijn. Word er ook paranoia van elke keer als ik symptomen denk te herkennen. Heb ook zo'n opgeblazen gevoel en almaar trek.

4. Heart

Heart Fanatiek lid

28 jan 2008
    1.572
    0
    0
    Limburg
    Ik vraag me idd ook af hoe het je gegaan is bij je ha? Zelf heb ik de dag na dit bericht een testje, die ik nog had liggen, gedaan en er kwam (ergens gelukkig) geen 2e streep te staan!

De symptomen zijn ook nagenoeg helemaal weg, en een paar dagen na de test werd ik ongesteld. Best apart dus, maar zwanger was/ben ik dus iig niet. Ben benieuwd hoe het jou is gegaan!

Deel Deze Pagina