ik vroeg me af hoe vroeg je kan weten of je zwangerbent en of het dus ook merkbaar is voor je mag testen? en zo ja, wat voelde je dan en hoe snel wist je het? en kun je het ookal na je in nesteling weten of is dat fanta? hahahaha veel vragen ik weet het hihi maar vind gewoon fijn om te weten hoe snel je het mogelijk al kan voelen aan je eige lijf. ik weet elke zwangerschap is anders en soms voel je gewoon niets ( had ik dus met de eerste)
bij mijn dochter voelde ik de innesteling op de zesde dag na de eisprong en toen had ik al een voorgevoel, en dat werd later bevestigd door andere symptomen (de standaard dingen, gegroeide borsten, misselijk, moe hogere temp etc). Voordat ik testte wist ik al dat het raak moest zijn en dat bleek toen ook te kloppen Maargoed ik was in ronde twee al zwanger en in ronde een had ik haast net zoveel symptomen maar toen was ik helemaal niet zwanger (waarschijnlijk ontpillen).. dus ja je kunt het al voelen vanaf de innesteling maar wat je voelt hoeft dus niet per se iets te betekenen, om het maar lekker verwarrend te maken
Bij mijn vorige zwangerschap wist ik dat ik zwanger was voordat ik had getest. Op mijn NOD ging ik testen en die test was negatief. Ik zei tegen mijn vriend: "En toch denk ik dat ik zwanger ben!" 4 dagen later weer getest en ja hoor! Zwanger! Ik kan je niet zeggen wat ik voelde. Ik wist 't gewoon! Heel raar!
luca2504 daar ben ik dus bang voor, dat ik me zelfs zo gek ga maken dat ik dus dinngen voel die er niet zijn. voel me borsten meer licht branderig en heb (sorry) een beurs/ ongi gevoel al de heeletijd. steekjes in me bekken (bij vorige had ik bi) maar goed ik ben dus ook erg van bewust dat het idd in me koppie zit. Rood ja ik hoop het dus idd ook zo te mogen ervaren als het deze keer weer mag gebeuren. bij de eerste was ik al 3 maanden en heb dus het begin niet mee gemaakt , wil het deze keer dus echt niet missen.
ik liep de avond voordat ik ongesteld moest worden de kelder trap naar onder en bleef stil staan, en zei "ik ben zwanger" en de dag erna meteen een test gedaan en Ja hoor.... (terwijl ik ook nog gewoon ongesteld kon worden) Maar iets in me zei dat ik zwanger was
Kan verschillen, soms is het een voorgevoel, soms voel je de innesteling, soms zie je een beetje innestelingsbloed, soms voel en zie je het aan je borsten, misselijkheid maar soms voel je of zie je ook helemaal niets!
Jazeker kan je dat weten! Mijn zus voelde het en een dag voor zij haar menstruatie zou moeten krijgen had ze al een test gedaan. Zwanger!
Ik dacht het ook! Maar niet omdat ik een voorgevoel had ofzo... I had bij beide zwangerschappen op 7/8 dpo innestelingsbloeding en vanaf die tijd pijn in mijn lies....
Bij mijn eerste geen idee, bij deze zwangerschap 2 dagen na mijn eisprong het idee dat ik zwanger was, tegen mijn man gezegd die me niet serieus nam (waren niet aan het proberen en was een keer een enthousiast condoom-loos-moment geweest) en nou goed, je ziet de banner
Heb voordat ik zwanger was van mn dochter elke maand zoveel symptomen gehad! Bij mn dochter kwam ik er achter na 8 weken!!! Nergens last van, maar ineens uit t nix overgeven bij t tandenpoetsen! En zelfs toen had ik t nog niet door was wel erg moe, maar had toen ook pfeiffer!! Heb nu ook last van alles en nog wat (vooral in mn buik een sterk menstruatie gevoel, maar al 5 dagen overtijd en nega testen :s
er zijn dus heel veel meiden die het toch voelen en weten nog voor ze testen, ik merkte dus echt niets ik wilde naar de dokter om weer spyraal te laten zetten wand we hadde de moed op gegeven en ze vroegen me dus of er een kans was dat ik zwangerwas dus uit gelecht dat we aan het proberen waren geweest maar dat het dus niet zo mocht zijn en dat we het dus even op stop zetten om dat het idd toch wat stress geeft in je relatie en we weer eerst even tijd aan elkaar wilde besteden voor we er weer voor wilde gaan, dus toen bleeken we zwanger.. ik viel bijna van me stoel en ik dacht gelijk aan het eene wijntje die ik had gedronken en alle file die ik had gegeten whahahhaa maar alles was goed en ik bleek dus al 3 maande te zijn. was even schrikken in het begin wand ja we hadden de moed ff op gegeven en dan ineens is het toch zo. maar de schrik was snel weg hoor hahahahaha ik hoop dus als we nog een kindje mogen krijgen dat ik er dan wel iets eerder bij ben om het
dan toch heelemaal meemaken. aan gezien dat ook de laaste zwangerschap zal kunne zijn aan gezien we maar 2 kids willen dus wil er echt uit halen wat er in zit.
Hey IDF, ik wist het ook eigenlijk al voor mijn NOD. Opeens, een 4-tal dagen na eisprong, begonnen mijn borsten te prikken, meer bultjes erop, tepelhof dat groter werd. Toen wist ik het. Op dag 9 na de eisprong had ik wat licht rozig bloedverlies, slechts een drupje. Zal waarschijnlijk innesteling geweest zijn.
Ik was bij de laatste zwangerschap op 3+3 ineens misselijk (van de "honger" in het bedrijfsrestaurant en dat bleef ook na het eten. Dus testje gehaald, maar eigenlijk hoefde ik m niet te doen want wist toch wel dat hij positief zou zijn. Terwijl ik dus verder in geen enkele zwangerschap ooit misselijk ben geweest!
Ik heb bij beide zwangerschappen niks gemerkt, menstruatieklachten kunnen precies hetzelfde zijn als zwangerschapsklachten. Ik moet er wel bij zeggen dat ik niet exact mn eisprong en temp. bijhield. Als je dat wel doet zal je het verschil misschien bewuster merken. Ik heb inmiddels al 3x het idee gehad dat ik zwanger was vanwege de klachten die ik had (ander soort kramp, mega boobies die erg gevoelig waren, misselijk) maar elke keer niks.. (trouwens niet 3x achter elkaar)