Hallo, Ik zou afgelopen dinsdag ongesteld moeten worden. Nu had ik zondag bij het afvegen wat heel licht- rood waterig bloed, verder die dag niets meer. En maandagochtend nog een keer hetzelfde. Sindsdien was er niets meer van een ongesteldheid te merken. Wel blijf ik last houden van mijn buik en borsten. Vanmorgen een test gedaan, die was negatief. Waren die streepjes bloed nou mijn ongesteldheid of kan het wat anders betekenen? Wie kan me hier opheldering over geven?
Ben je al lang met de pil gestopt / heb je al een aantal cycli gehad waardoor je weet hoe lang je cyclus is? Het kan namelijk even duren voor je lichaam alles weer op gang gebracht heeft...
Hmm, zou kunnen dat je lichaam nog te weinig hcg heeft aangemaakt en je dus pas later positief test. Of je eisprong is een keertje later geweest (ik heb 'm normaal op dag 13 of 12, deze ronde ineens pas op dag 16 :-? Kan zo af en toe gebeuren) Hoop dat het het eerste is en je over een paar dagen alsnog positief test!
Ik heb dit bijna elke ronde, waterig roze bloed. Bij mij betekend het dat de ongi nadert. Het begint ongeveer 2/3 dagen voor de ongi. Hopelijk voor jou een ander betekenis! Liefs Dib
dat had ik ook en raad eens ik ben gewoon na 2 dagen over tijd te zijn ongesteld geworden snap er geen zak meer van en het ergst is ik heb nooit last van mijn buik maar dit keer zeurend e pijn met krampen..... liefs jasmijn...