Ik moet binnenkort mijn abbo verlengen en zit al jaren bij t mobile. Ik zit te denken aan een iphone, maar hoe is hun bereik in brabant (omgeving Eindhoven)?
heb een iphone en hij werkt prima allleen na een half jaar was ik hem beu en ingeruild voor blackberry omdat het smsen bij iphone klote is met touch vind ik
Het bereik is toch afhankelijk van de provider en niet van het toestel? Ik heb hier altijd moeite gehad met bepaalde providers maar nooit gemerkt dat 't toestel verschil zou maken.
Is wel degelijk afhankelijk vh toestel. In ons vorige huis had ik een veel beter ontvangst dan mijn vriend en we hebben dezelfde provider. Als we tegen de grens aanzitten heb ik bijna geen bereik en mn vriend volle bak,en nog steeds dezelfde provider.
Hmm moeilijk.. Ik heb hier goed bereik, maar mijn overburen moeten op het balkon bellen en/of smsen! Overigens allebei geen I-Phone hoor..
geen iphone, wel t-mobile. En slecht bereik in n-brabant. Idd als we wat afzakken naar de grens is het bereik ver te zoeken. Ligt mi. wel (gedeeltelijk?) aan de provider, want hiervoor nooit last van gehad.