Ontvoerd meisje vermoedelijk misbruikt

Discussie in 'Films, televisie en nieuws' gestart door chantal26, 13 feb 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. chantal26

chantal26 Fanatiek lid

25 jun 2007
    4.181
    0
    36
    OUDENBOSCH - Het 5-jarige meisje uit Oudenbosch dat donderdag korte tijd werd ontvoerd door een onbekende automobilist is vermoedelijk misbruikt. De politie heeft dat maandagmiddag bekendgemaakt op basis van het onderzoek

De politie heeft tot nu toe tientallen tips ontvangen maar benadert het publiek maandag en dinsdag voor nog meer informatie. Er zal aandacht zijn voor de zaak in het regionale opsporingsprogramma Bureau Brabant en dinsdagavond bij Opsporing Verzocht. De programma's geven meer informatie over het totaalbeeld van de gebeurtenissen donderdagmiddag, kondigt de politie aan.

De bestuurder van een Ford Ka probeerde toen in Oud Gastel en Oudenbosch drie andere meisjes in zijn auto te krijgen. De vierde poging slaagde. Een uur na het begin van de ontvoering werd het slachtoffer voor de ogen van een politieagente uit de auto gezet. De agente koos toen voor het welzijn en de veiligheid van het meisje en verloor de auto uit het oog.
    Een 21-jarige verdachte die in de nacht van donderdag op vrijdag werd aangehouden in zijn huis in de straat waar ook het ouderlijk huis en de school van het meisje staan, was niet betrokken bij de ontvoering en het vermoedelijke misbruik. Hij is maandag vrijgelaten.
    Voor ouders van de kinderen die bij het meisje op school zitten, organiseert de gemeente maandagvanavond een bijeenkomst. De school, politie, GGD en het maatschappelijk werk vertellen hoe ouders moeten omgaan met vragen van hun kinderen.

2. chantal26

chantal26 Fanatiek lid

25 jun 2007
    4.181
    0
    36
    Vreselijk :(
    Ik heb hier geen woorden voor.

3. Saartje123

Saartje123 Fanatiek lid

7 mei 2009
    2.395
    35
    48
    Vrouw
    Moeder ♡
    Brabant
    He bah! Wat erg voor dat kleine meisje en haar ouders!

4. Caruli

Caruli VIP lid

15 nov 2007
    31.699
    92
    48
    Zorgverlener
    Noord - Brabant
    Pff heftig hoor, ook voor de ouders.
    Het zal je kind maar eens overkomen zeg..

5. Jsvlinder

Jsvlinder Niet meer actief

Dat had je zonder dit bericht ook wel kunnen vermoeden. Ze is een uur ontvoerd geweest. Denk je nou echt dat de dader gezellig rondjes met haar heeft gereden en dat ze gezellig hebben zitten kletsen? Hele grote kans dat ze misbruikt is. Arm meisje!!!!

Het woord "je" is hier algemeen.

6. mora27

mora27 VIP lid

25 nov 2009
    6.381
    0
    36
    webwinkel eigenaar
    in een huis
    dat had ik wel verwacht.... waarom neemt hij anders een meisje mee.. de vieze smeerlap! zoiemand moeten ze oppakken en zn pik eraf halen en hem daarna onder de grond stoppen! sorry maar kan me hier zo kwaad over maken!!!

7. Juul84

Juul84 Niet meer actief

Ja afschuwelijk...:(

Wat ik me de hele tijd afvraag; hoe kan een meisje van 5 zomaar ontvoerd worden? Zou ze alleen op straat gelopen hebben? Of is ze voor de ogen van haar moeder een auto in getrokken? Dat is mijn grootste nachtmerrie...:(

8. ratatosk

ratatosk VIP lid

16 mrt 2010
    5.429
    5
    0
    Arm meisje. Maar godzijdank is ze uit de auto gezet en niet vermoord.

9. Snoopy1979

Snoopy1979 VIP lid

8 okt 2006
    34.228
    7.276
    113
    Vrouw
    Brabant
    Ik vind het ook vreselijk, het is hier ook in de buurt, bah... Maar ik vraag me ook wel af hoe het kon gebeuren, een ouder of de bso haalt een kind toch van school?

Ik moet wel zeggen dat de kinderen van mijn nichtje ook zelf buiten spelen, de jongste daarvan is 4 en als we daar zijn speelt Eva ook met hun buiten. Maar eigenlijk kan je ze dan nooit buiten laten spelen, want hoeveel weerbaarder is een kind van zeg 6 of 7 jaar nou. Ze moeten gewoon van kinderen af blijven!

10. Daro

Daro Fanatiek lid

1 aug 2010
    2.548
    0
    0
    West-Brabant
    Dat vraag ik me ook af.. ik vind sowieso dat er weinig van zulke details naar buiten worden gebracht. Logisch misschien om het onderzoek niet te verstoren en geen dader-informatie naar buiten te brengen, maar het zorgt wel voor paniek hier in de omgeving en misschien dat wat meer informatie sneller tot een oplossing van de zaak kan leiden? Bijvoorbeeld een compositietekening? En meer info over de auto? Want eerst was het een blauwe auto met gele streep en later werd het een Ford Ka, maar je zou toch denken dat die (toch best wel opvallende) auto wel ergens hier in de omgeving gezien moet zijn? Als er foto's van soortgelijke auto's in de media worden gebracht zijn er misschien mensen die bellen omdat hun buurman zo'n auto in zn garage heeft staan?

Waarom werd er telkens met helikopters gezocht naar die auto? Dat lijkt me zo onlogisch. Hier boven ons huis heeft ook een tijdje een helikopter rondgecirkeld... best wel eng hoor.

En ik heb ook vraagtekens bij die verdachte die een dag of 5 heeft vastgezeten maar nu toch weer is vrijgelaten. Die woonde bij het meisje in de straat maar schijnt er nu toch weer niks mee te maken te hebben. Waarom is ie dan zo lang vastgehouden en welke rol speelt hij precies bij de ontvoering?

Morgen maar opsporing verzocht kijken, dat zal wel voor wat duidelijkheid zorgen denk ik..

11. tam27

tam27 Fanatiek lid

6 aug 2005
    3.173
    1
    38
    verpleegster
    Zuid-Holland
    Oh wat vreselijk, ik word hier zo misselijk van :(

Deel Deze Pagina