Ja echt hè. Heb het echt met die vrouw te doen! Ze komt ook bij me over, dat ze aan dit programma meedoet omdat ze dit als haar laatste strohalm ziet of zo.... Wat een verdriet.
Ik heb het ook enorm met die vrouw te doen, maaar ze heeft zich zelf dus fout in het licht gezet om naar 3 maanden niet terug te gaan met kind, snap heeel goed waarom, maar dat is nu tegen haar gaan werken. hebhet wel enorm met haar te doen, ben benieuwd wat ze kunnen betekeken voor haar, en haar dochtertje,
Ja ik vind het ook heel naar voor haar, maar ze heeft wel wat glazen ingegooid door na 3 maanden niet terug te komen. Ondanks dat ik het begrijp natuurlijk
Ik vindt het zeker erg voor de moeder maar ergens heb ik een beetje een dubbel,gevoel deze keer..... 3 jaar lang je kind niet gezien.....had ze niet de mogelijkheid om naar Canada te gaan?
Nee terug gaan en voor je kind proberen te zorgen met depressie en trauma...ze zat in 1jarige behandeling Ik vind niet dat ze haar eigen glazen in heeft gegooid Juridisch gezien snap ik niet dat hij niet met haar in NL moest komen wonen. Hij is gewoon Nederlander Dat leek me logischer
Tot nu toe zie ik nog niet echt waarom een programma als "ontvoerd" hier mee aan de gang gaat. Het kind is niet ontvoerd, vader heeft het volgezag en zorgt voor zijn eigen dochter. Voor moeder is het natuurlijk heel zielig, maar is het voor vader niet zielig als hij zijn kind niet kan zien omdat moeders besluit in NL te blijven? Daarnaast kon ze niet naar Canada omdat ze geen geld heeft, maar moeders heeft wel een eigen paard... Ben heel benieuwd naar het verhaal van vader.
Na haar verhaal denk ik dat ze niet werkt dus financieel denk lastig. En denk ook dat ze te labiel is om dat in der eentje te regelen daar Maar ben idd ook benieuwd naar verhaal van vader. Vind t nie echt normaal dat hij niet eens laat weten waar haar dochter precies woont
Ben wel erg benieuwd naar het verhaal van vader. Ontzettend sneu voor moeder, deze situatie maar heb wel zo mijn vraagtekens. Hoe komt ze inderdaad aan dat paard als ze geen geld heeft?
Uhm nie meteen er vanuit gaan dat t haar paard is...vul t ff in maar als ik de casus zo zie heeft ze misschien nog wel dagtherapie etc op zorgboerderij
Ja, ik dacht ook meteen aan ietsvan een zorgboederij Misschien noemt ze het wel "haar" paard omdat het haar verzorgpaard is op de dagbesteding of manege in ruil voor paardrijlessen ofzo
Volgens mij benoemde ze het wel als haar paard in het begin. Maar je hebt gelijk, er zijn nog andere optie's.
Ja vandaar dat ik er vanuit ging dat het daadwerkelijk haar paard was/is . Nu zei vaders ook "ik zou vanavond half 9 contact met haar hebben, maar nu is ze hier" Ik denk echt dat er zo veel meer speelt dan moeders vrij geeft.
John vroeg bij dat paard volgens mij: "is dat jouw paard?" en toen zei ze "ja". Vond die vader heel rustig en vind ook wel dat zij zelf de 1e misstap gemaakt heeft....Hoop in ieder geval dat het goed komt!
Ik heb het idee dat moeder toch nog niet helemaal eerlijk is. Ik vind het echt heel erg sneu voor d'r, echt waar. Maar de vader heeft toch Zoé niet ontvoerd? Ik heb er een apart gevoel bij dit keer
Dochter is iig heel blij haar moeder te zien! Afschuwelijk voor zo'n meisje,ouders die t niet normaal kunnen regelen.
Maar ik heb het idee dat het toch wel door moeder zelf komt, maar een goed eind, een vader en moeder die weer praten, een moeder die 2 keer per week haar dochter weer spreekt en eerdaars weer naar canada gaat, dochtertje doet het goed, tuurlijk blij om moeder te zien, maar geloof echt dat vader het goed doet, al met al vond ik niet dat dit onder ontvoerd hoort, want dat was niet het geval.