Ik vertrouw de moeder dus ook niet......miste ook emoties bij het weerzien op het laatst. Daarbij...hoe moeilijk en hoe zwaar je het ook hebt...e hebt de taak en de verantwoordelijkheid genomen op het moment dat je zwanger raakte om voor je kind te zorgen... Nooit maar dan ook nooit zou ik mijn kind 3 jaar lang achterlaten in een ander land....sorry....maar ik heb geen begrip voor het feit dat moeder 3 jaar lang niet 1 keer haar kind is gaan opzoeken ...
Kan dat ook niet begrijpen hoor,maar denk dat moeder zo ziek is geweest dat ze voor haar gevoel niet anders kon. Het is maar goed dat we dit niet kunnen begrijpen denk ik want volgens mij is die vrouw door een extreem diep dal gegaan. Vond het trouwens ook niet echt een ontvoering ofzo dus op zich beetje apart voor deze serie.
Wat ik raar vond is dat moeder aangaf dat ze geen contact mocht hebben, telefoons niet werden opgenomen, geen adres had ed. Dus in die 3 jaar haar kind niet gezien/gesproken had en dat kind haar dus ook niet. En als vader dan het contact af zou houden.. zou een kind wat nog geen 3 was toen ze terug ging naar Canada dan nog haar moeder zo snel herkennen en zo snel op haar aflopen?
Ik geloof niet dat de vader onredelijk is. Volgens mij is lang niet alles verteld en zijn er echt wel 2 kanten aan dit verhaal. Daarnaast begrijp ik de beslissing van haar om definitief in NL te gaan wonen niet. Ik snap dat ze behandeling nodig had maar ze had toe kunnen zeggen daarna weer terug te keren dan was dit niet nodig geweest. Er is gewoon veel meer aan de hand...
Maar volgens mij duurde die therapie langer dan die 3 maanden en wilde ze de therapie af maken. Tijdens het afmaken van die therapie heeft hij het gegooit op kinderontvoering (zoals zij het vertelt) en toen was haar liefde over. Dus misschien als hij dat niet had gedaan had ze wel terug gegaan na de therapie... Correct me if I'm wrong.. Maar toch als die vader niet wilde dat ze contact zou hebben met haar moeder zou hij nu ook niet zo rustig zijn en overal aan meewerken... dus er is denk ik meer aan de hand dan wat ze laten zien..
Ja niet echt een ontvoering hè? Snap het ergens ook wel een beetje misschien...maar moeilijke tijden hebben meer mensen en die laten hun kids ook niet in de steek
Dit was de andere kant van een ontvoering Ik vind dat dit dus wel prima past in dit programma. Al moet ik zelf zeggen dat ik het gevoel heb dat moeder niet alles verteld. Zij gaf aan eigenlijk geen contact te hebben met vader, maar vader geeft aan dat hij die avond haar eigenlijk zou bellen.. Wat ik wel vreemd vond.. Die vader gaf aan dat alles ging volgens zijn 'wil', maar op papier stond toch een regeling? Dan moet die toch nagestreefd worden? John heeft in de aflevering geen één woord daarover tegen vader geschept. Ik vind het dus eerlijk gezegd een verwarrende uitzending, waarin je heel veel details mist. Maar desondanks is het wel fijn dat dat kleine meisje haar moeder weer spreekt en ziet!!!
ik denk dat het goed is dat de vader voor het kind zorgt. de moeder is erg labiel. neemt niet weg dat hij dan beter in nederland kan gaan wonen. maar ik denk dat er heel erg veel gebeurd is wat we niet te horen krijgen. de vader doet het volgens mij hardstikke goed! blijft natuurlijk erg sneu voor het meisje dat ze haar moeder zo weinig ziet. dan wordt de band op een gegeven moment toch minder. toch denk ik dat ze wel op haar plek is bij haar vader.
Volgens mij was die bezoeksregeling nog niet bekrachtigd in Canada. Daarom kon hij alles volgens zijn regels doen.