Ontvoerd RTL4

Discussie in 'Films, televisie en nieuws' gestart door SeaShell, 16 dec 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Gijsje

Gijsje Fanatiek lid

29 okt 2008
    3.862
    0
    0
    Brabandse Land
    Wij wisten toch ook vanaf het begin dat ie in die garage zat?!

Natuurlijk het is tv maar aangedikt in de zin dat er dingen bij verzonnen zijn geloof ik eigenlijk niet.

@Adi,ken jij de moeder en haar ontvoerde zoontje persoonlijk?

2. annabel10

annabel10 Actief lid

28 dec 2010
    474
    54
    28
    Door deze reactie heb ik het idee dat het niet klopt, dat ze het wat overdrijven. Als ze weten waar hij is, waarom laten ze dan een hele zoekactie zien? ik weet het niet hoor, ik ben er niet bij geweest en ken het verhaal ook niet.

En de voice-over gebruikt bepaald taalgebruik, waardoor ik het idee krijg dat het nog extra dramaties moet klinken. (bijv "als... moet john's team voor het ergste vrezen..." )

3. vruchtje24

vruchtje24 VIP lid

2 jan 2007
    13.192
    431
    83
    Vrouw
    home sweet home
    Ik vind het wel erg langdradig

4. tuc

tuc Niet meer actief

ik vind deze "case" echt retespannend

5. Onje

Onje Niet meer actief

Vind het erg langdradig worden nu.
    Maar ik kan mij niet voorstellen dat dit alles binnen 3 dagen heeft plaats gevonden.

6. Gijsje

Gijsje Fanatiek lid

29 okt 2008
    3.862
    0
    0
    Brabandse Land
    Ze zijn er toch 2 keer heeb geweest ook? Of heb ik nu niet goed opgelet?

7. Onje

Onje Niet meer actief

Dit wordt gezegd;
    Ik ken die vrouw en in werkelijkheid is dit allemaal totaal niet spannend geweest, alles heeft in totaal 3 dagen geduurd, ze hoefden die man helemaal niet te zoeken want zij wist waar hij zat, op dag 2 zat hij op politiebureau en op dag 3 bij de rechter.
    Maar voor rtl moest het verhaal veel spectaculairder worden gemaakt, en per se verdeeld over twee afleveringen.

Ik geloof dat het hier en daar ietwat gedramatiseerd is maar binnen 3 dagen?

8. Onje

Onje Niet meer actief

Ja ze zijn er 2x geweest.
    En als dit echt allemaal binnen 3 dagen geregeld was.
    Dan denk ik waarom dan via de tv, waarom stel je de vader in zo een slecht daglicht (geen goed woord voor het ontvoeren hoor) bommen granaten motorbendes corruptie is dat er dan echt bij verzonnen voor het spectaculaire effect? Of is dit dan wel weer waar?

9. Snoopy82

Snoopy82 Fanatiek lid

23 mrt 2009
    3.755
    0
    36
    Ze zeggen net : we zijn al 32 dgn in Bosnië voor deze klus... Dus in 3 dgn klopt dan niet wat Adi aangeeft... Ze zijn er dus tog best lang bezig mee geweest ...

10. yj81

yj81 Fanatiek lid

30 okt 2009
    1.183
    8
    38
    Friesland
    Wat heftig voor zo'n kind,je zou zeggen dat hij daar wel wat aan over houdt...

11. Josien

Josien VIP lid

27 jun 2006
    9.956
    5
    38
    Vrouw
    Loonadministrateur
    Noord-Brabant
    Vreselijk... kan je je inderdaad niet voorstellen. Dat moet zo'n impact hebben op zo'n ventje.

12. Romy1979

Romy1979 Niet meer actief

Ben blij dat die jongen weer bij z'n moeder is, maar krijg toch soms m'n vraagtekens bij sommige stukjes.

13. Tamale

Tamale Niet meer actief

Heftig, ik geloof in.de echtheid van het verhaal .

Maar wij vonden de moeder hier heel apart reageren. Borstjes vooruit en op Dr best gekleed op het moment dat het volgens rtl heel spannend werd. (de overdracht) de extra beveiliging etc, waarom staat mama dan in een uber strak jurkje, strak in de make up en op hoge hakken.
    Vond dat zo kil overkomen. Niet echt een vlucht outfit. Maar misschienkijk ik te veel films ;)

heel fijn dat de jongen terug is en hopen dat hij er.met de juiste begeleiding bovenop komt.

14. Smnee

Smnee Niet meer actief

Als ze twee keer daar geweest zijn, zal het vast geen drie dagen geduurd hebben... En natuurlijk word het allemaal iets spannender gemaakt, maar ik geloof echt wel dat dit land corrupt is, en dat die man bommen had gekocht enz.
    Vind het ook gewoon vreselijk voor het kind! Voor het leven getraumatiseerd

15. SyrianBeauty

SyrianBeauty Fanatiek lid

28 nov 2007
    2.362
    0
    36
    Vrouw
    Huisvrouw/Mama Zijn!
    Omgeving Rotterdam
    Toevallig had ik dat idee/gevoel ook. Ze zat ook constant haar haar goed te doen. Bij die reacties van die bommen deed ze ook vrij kalm, ik zou toch in tranen uitbarsten, ik reageer/gil al dramatisch als mijn kind al voor de bewegende schommel loopt :(

Gelukkig is het kindje weer thuis, maar het zou ook wel weer vals zijn als die bommen/motorbende verzonnen zijn. En verder hoor je ook altijd maar 1 kant van het verhaal, wie zegt dat zij gelijk hebt ;)

16. Lov23

Lov23 Niet meer actief

Wat maakt het nu in godsnaam uit!
    Ik ben blij dat het kind eindelijk bij zijn moeder en zusje is....daar waar hij hoort! En niet bij zijn getikte vader. Bah het moet je maar overkomen dat je kind wordt ontvoerd ... En ja mama zag er gewoon goed uit....mag dat dan ook niet meer? Wat had ze dan moeten aantrekken!

Jeetje.....

Ik vindt het geweldig dat John dit doet want anders had de moeder haar zoon nooit terug gekregen!
    Ben benieuwd wat er volgende week komt...

17. Anna009

Anna009 VIP lid

30 mei 2008
    9.873
    5.150
    113
    Home
    vond het echt spannend! blij dat de jongen weer bij zijn moeder mag zijn maar hoop ook dat er goede psychische begeleiding mag zijn.

en aandikken of spannender maken dan gebeurt echt bij alles.

18. Starry

Starry VIP lid

6 sep 2007
    6.101
    623
    113
    Vrouw
    Rotterdam
    Het is gewoon nog een jonge meid en kan me dan voorstellen dat ze zich leuk wilt kleden, ik neem aan dat ze er zo ook in het dagelijks leven bij loopt dus haar zoon kent haar vooral zo en dat is toch het belangrijkste..gelukkig is hij nu weg bij zijn gekke vader en weer lekker thuis bij zijn moeder en zusje!

19. BuffySummers

BuffySummers VIP lid

16 sep 2008
    16.607
    7
    38
    Mars
    #119 BuffySummers, 31 dec 2012
    Laatst bewerkt: 31 dec 2012
    Nou idd!,, niet allw vrouwen knippen hun haar in stekels en gaan in een joggingbroek lopen als ze een kind krijgen hoor;)

Ik ben blij dat het kind veilig terug is. Hoewel ik me afvraag hoe lang ze met rust gelaten gaan worden door die ex.
    En tja, sensatie tv of niet het eindresultaat is het belangrijkste lijkt mij.

20. Lov23

Lov23 Niet meer actief

Dat dacht ik dus ook al......zou hij hun met rust laten .. ik denk dat hij juist agrressiever is nu;)

Deel Deze Pagina