Ontvoerd...

Discussie in 'De lounge' gestart door zwangerregnawz, 23 jun 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Nikki88

Nikki88 VIP lid

29 jul 2008
    11.656
    230
    63
    Had de naam al ge-googled, hij ziet er erg aardig uit. Not.

Meis ik zou eerst naar je huisarts gaan en dan een doorverwijzing naar een echt goede psychotherapeut vragen. Niet omdat je gek bent, maar met zo'n traumatische jeugd is het logisch dat je met 'issues' zit die je niet kan verwerken. Een goede therapeut kan je hier mee verder helpen. Mocht je dat niet willen of al gedaan hebben dan zou ik een hele lange brief schrijven aan je moeder. Als een soort therapie, alles uiteenzetten hoe jij dingen vroeger hebt meegemaakt, wat het met je gedaan heeft en ga zo maar door. Je kan altijd nog besluiten die brief (voorlopig) niet aan je moeder te geven, maar het werkt vaak wel helend.

Heel veel sterkte, ik hoop dat je samen met je gezinnetje een hele mooie, liefdevolle en onbezorgde toekomst mag hebben. Dat heb je wel verdiend! :)

2. muis26

muis26 Fanatiek lid

ja dat is wel een understatement!!!! ;)
    Jeetje meid, WAT EEN VERHAAL.... had het idee dat ik een triller aan het lezen was....... wat moet jij bang zijn geweest... heel veel sterkte...

3. zwangerregnawz

zwangerregnawz Bekend lid

12 jun 2010
    907
    27
    28
    oh ik ben zo blij dat ik hier iig niet uitgejauwd word...

Ik ben ook zon moeilijk mens, ik vond het vreselijk dat hele circuit te belopen, aangifte, rechtbank, onderzoek. ik vond het zelfs ook zielig voor hem, omdat hij dochters heeft en alles. Maar ja, ik kan me dit ook niet zo laten gebeuren toch??? En dan lees je al die reacties en dan begin je gewoon echt aan jezelf te twijfelen!!! Mijn vader zit idd bij de politie en dat gebeuren met de zoon van zijn collega... nou daar heb ik dus ook totaal geen hulp mee gehad.. alles moest in de doofpot..

sjonge meiden, het doet me wel goed dat jullie zo neutraal hier naar willen kijken.. je voelt je zo alleen tegen over de buiten wereld.. bedankt..

4. Sensea

Sensea Niet meer actief

ik weet niet goed wat ik voor zinvols tegen je kan zeggen, alleen dat ik met je te doen heb en je veel sterkte wil wensen , hopelijk kan je dit ooit allemaal verwerken zeg.

een dikke knuffel meid.

5. babyhope

babyhope VIP lid

23 jun 2009
    16.199
    1.082
    113
    Vrouw
    Mama
    somewhere
    sow hey wat een verhaal..

ik vind het heel erg knap van jou en je man meiss dat jullie zo hard hebben moeten knokken om wat jullie nu hebben..
    ook dat mag gezegd worden toch;)

en wat betreft je moeder, ja aan de ene kant begrijp ik het wel dat ze je laat opsporen, want je bent toch van de een op de andere dag weg gegaan, maaaaaaar om dat dan zo extreem te laten doen kokm op zeg, je was tenslotte zwanger, jullie zijn een jaar bezig geweest om clean te worden, een loverboy blijft toch geen jaar lang bij 1 meisje hangen!!

echt top meissie dat je over je gevoelens wilt praten en je verhaal hebt KUNNEN doen!! is alleen een dikke thumbs up waard;)

6. Gooischemama

Gooischemama Fanatiek lid

4 aug 2010
    1.642
    1
    0
    Hilversum
    Heel heftig wat jullie hebben meegemaakt

Zou kijken voor prof. hulp denk dat hun je beter kunnen helpen dan dat wij dat kunnen meis

7. Jusi

Jusi VIP lid

4 mei 2007
    8.057
    2
    38
    Pff heavy!
    Weet alleen niet over wie het zou moeten gaan, er begint me nog niks te dagen eigenlijk.
    Weet verder ook niks te zeggen eigenlijk, maar wilde je even laten weten dat ik je verhaal gelezen heb.

8. Roes

Roes Fanatiek lid

9 okt 2009
    1.791
    0
    0
    woonbeg voor jongeren met een verst beperking
    Gelderland
    een verkeerd beeld en daarom zijn deze mannen zo ontzettend gevaarlijk! Als zij veel geld en tijd geinvesteerd hebben in "hun"meisje dat kunnen ze jaaaaaaaaaaaaren blijven..net zolang totdat het meisje zich terugbetaald heeft..
    dit ter info!!!
    goh meid...ik kan me voorstellen dat je hier nog nachtmerries van hebt..mocht dit zwaar gaan beinvloeden raadt ik je EMDR aan..wordt vergoed door ziekenfonds....
    Is jullie relatie hierdoor verzwaard of kun je zeggen dat jullie nog meer van elkaar zijn gaan houden??
    Ik wens je in ieder geval alle, alle goeds toe....heb jullie nu zo onderhand wel verdient he......

9. Foxter

Foxter Niet meer actief

Eens.

10. zwangerregnawz

12 jun 2010
    907
    27
    28
    Loverboy praktijken zijn rare situaties waarin veel meisjes, (elke situatie is natuurlijk anders!!) ook daadwerkelijk van hun "loverboy" houden. Dat maakt die situaties ook zo moeilijk..

Maar in mijn situatie was totaal geen sprake van dit soort handelingen. En ik ben idd heel snel het huis uit gegaan, maar meer als een soort afstand scheppen. Mijn moeder was altijd welkom bij ons. Maar ze is 1 keer toen op mijn verjaardag geweest. Heel mijn schoonfam. ontmoet en dan nog komen met het loverboy verhaal... dat is nou het vage ervan..

11. cherryl

cherryl Fanatiek lid

27 jan 2009
    2.923
    0
    0
    toen ik dit verhaal aan het lezen was dacht ik; sow deze vrouw kan goed schrijven!! ik dacht echt dat het een fictie verhaal was.
    toen ik erachter kwam dat het echt waar was, werd ik er gewoon misselijk van....
    als ik jou was zou ik inderdaad proffecionele hulp zoeken, zoiets kun je niet in je eentje verwerken! hun kunnen je ook helpen bij de keuzes die met je moeder te maken hebben..

wilde je in iedergeval even sterkte wensen!

12. Tara84

Tara84 Fanatiek lid

10 apr 2011
    3.878
    0
    36
    Ik zat nog eens aan je verhaal te denken en vraag me eigenlijk af of je je nu op het "juiste" probleem richt. Volgens mij zijn er veel mensen (mannen) die in het verleden misbruik van je gemaakt hebben. Dit moet ontzettend moeilijk voor je zijn geweest. Heb je dit al op één of ander manier kunnen verwerken? Vooral nu je kinderen hebt lijkt het mij goed om dit eerst een plekje te geven. Is het een idee om je eerst op jezelf te richten en te zorgen dat je zaken uit het verleden verwerkt voordat je weer contact opneemt met je moeder?

13. Sarah84

Sarah84 VIP lid

21 jul 2008
    6.665
    1
    0
    Student en moeder
    Dordrecht
    Nu snap ik hem...ik had even niet begrepen dat je moeder die man op je had afgestuurd!

Dan zou ik dus, als ze geen sorry zegt, geen contact met haar willen en het contact met mijn zusje op een andere manier herstellen.

Heel veel sterkte meid! Dit is niet niets!

14. Speentje

Speentje Fanatiek lid

13 jan 2008
    1.343
    2
    0
    Verbeter me als ik het niet goed heb hoor, maar jij geeft aan in je verhaal dat deze man een team heeft gevormd met nog een paar mannen en samen gaan ze loverboys te lijf?? En in de media worden ze neergezet als helden?

Zoals ik het uit jouw verhaal begrijp nemen zij dus het recht in eigen handen en gaan deze actie(s) volledig buiten de officiele instanties om? Is dit niet meer een taak van justitie/politie om vermeende loverboys op te sporen? (ik weet wel dat politie niet altijd doet waarvoor het bedoeld is...).

Je verhaal roept gewoon wat vragen bij me op, kan er niets aan doen. Neemt niet weg dat het heel heftig is wat je hebt meegemaakt!

15. Rica

Rica VIP lid

16 mei 2008
    7.521
    105
    63
    Vrouw
    Mama en meer
    Boven de ijssel
    zo pff ik klap gewoon dicht... ik zit echt met open mond te lezen! wat ontzettend eng en klote! Ik zou echt met iemand gaan praten, pff...
    wat zijn sommige reactie's weer lekker lomp zeg...

16. conny75

conny75 Fanatiek lid

18 jan 2007
    1.881
    0
    0
    tilburg
    Jeetje dat is niet niks, ik kan je geen echte tips geven. Daarvoor ben ik te weinig op de hoogte van slachtofferhulp. Ik wil je gewoon een dikke knuffel geven, meid heel veel sterkte.

Ik vind het super van jullie dat jullie beide van de drugs af zijn en een goed leven opbouwen met jullie kinderen.
    Voor de meiden die het verhaal niet geloven, Google maar eens, dat heb ik ook gedaan. Het is niet zo moeilijk om dit verhaal te vinden en te lezen dat ze de waarheid spreekt.

17. zwangerregnawz

12 jun 2010
    907
    27
    28
    Ja dat klopt, hij heeft het initiatief genomen om oa in dat soort zaken meisjes te bevrijden door middel van een inval.

Ja, hij heeft wel contact gehad met de CIE (criminele inlichtingen eenheid) en zijn plannen voorgedragen, maar hij heeft daar nooit enige toestemming voor gehad om die plannen ook daadwerkelijk uit te voeren.

Dat ben ik helemaal met je eens, en daarom hebben wij voor ons zelf ook een aangifte gedaan bij de politie. Het is allemaal heel leuk wat hij doet, maar hij kan niet zomaar mensen uit huis knuppelen en als het dan blijkt geen loverboy te zijn er met een smoesje van af komen. Het had in mijn geval helemaal pijnlijk kunnen worden als het mis zou gaan met mijn zwangerschap.

Dat begrijp ik ook. Zo zit iedereen tegen over mij en mijn man. We werden vanaf moment 1 ook al apart verhoord en overgehoord omdat ze het eerst niet geloofden. Gelukkig waren er getuigen geweest en hadden wij zijn naam. Als je vragen heb mag je die gewoon neer zetten zodat ik ook de kans heb het je uit te leggen.
    Maar wel bedankt voor je begrip...

En ook ieder die hier een reactie plaatste bedankt voor jullie begrip, dat doet me goed!

18. verrassingsei

verrassingsei Fanatiek lid

24 jan 2010
    1.751
    0
    0
    Wil even zeggen dat ik diep onder de indruk ben van je verhaal, wat een hel heb je door gemaakt zeg!
    Door een beetje slim google-werk ben achter de betreffende man gekomen en kan me voorstellen als hij binnen komt denderen met een aantal 'vrienden' dat je in je broek schijt van angst.
    Zou toch eens met iemand gaan praten die je misschien kan helpen dit een plekje te geven in plaats van alleen te zeggen dat het allemaal erg vervelend is voor je.
    Wens je heel veel sterkte toe!

19. Loesie1982

Loesie1982 VIP lid

25 dec 2008
    5.486
    0
    0
    Juffrouw
    Overijssel
    Hoef je niet slim voor te googelen hoor!:D
    Type maar loverboybestrijder in en je krijgt meteen een naam!

Ts, heftig verhaal hoor! Ik zou idd hulp zoeken om het allemaal een plekje te geven. Mochten er dan meer verhalen los komen, dan is het alleen maar goed dat je gegaan bent!

En idd, wat een creep zeg! bah! Hoe durft hij het recht in eigen handen te nemen!:x

20. lieselot84

lieselot84 Fanatiek lid

11 okt 2008
    4.362
    0
    36
    Adm. mw.
    Overijssel
    Jeetje Cassida. ik denk dat ik het artikel gevonden heb. Ik vind het krom dat ze jullie situatie vertellen alsof het niets is. Daar kan ik toch wel boos om worden :x

Deel Deze Pagina