Ontvoerd...

Discussie in 'De lounge' gestart door zwangerregnawz, 23 jun 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. zwangerregnawz

zwangerregnawz Bekend lid

12 jun 2010
    907
    27
    28
    Sja...

Ik kan er eigenlijk ook weinig aan doen..
    In sommige stukken lijkt het ook wel alsof de "loverboy" aangifte tegen hem heeft gedaan... En dat is al helemaal niet waar...

Het verhaal word precies zo gedraaid alsof de held onterecht word aangepakt... Ik kan er gewoon niet bij!! Ik geloof er gewoon helemaal niks meer van.. Als je zon team in elkaar zet, om loverboys te bestrijden... dan doe je toch je huiswerk??? Dan ga je toch kijken waar je mee te maken heb?? Zeker als je zo een huis binnen valt.... En dan niet alleen in dit geval, nu viel hij binnen bij een compleet onschuldig persoon.. Maar wat als hij nu wel doet wat hij verteld, en hij komt bij een loverboy die gewapend is?? Die laat zich ook echt niet zomaar af voeren hoor.. Wat doet hij dan?? Beetje cowboy spelen en elkaar beschieten?? Ik denk dat je dan al helemaal ver van huis bent... met gevaar voor hemzelf maar ook zeker voor het meisje wat hij zou gaan redden?? Die kan je toch niet in zon gevaarlijke positie brengen??

2. mv3hartendiefjes

mv3hartendiefjes Niet meer actief

jeetje heb je verhaal gelezen met mond open
    kan goed begrijpen dat dit je nog steeds aangrijpt en het nog wat met je doet
    ik wil je onwijs veel sterkte wensen

vind het ook heel knap dat je je moeder nog een kans geeft
    ik had het echter nooit over mijn hart kunnen verkrijgen
    had ze verafschuwt en voor eeuwig gehaat nooit meer in contact willen komen
    daar neem ik mijn petje voor af dat je het toch probeert

3. Umm85

Umm85 VIP lid

17 jun 2007
    26.310
    248
    63
    Vrouw
    huismama, doktersassistente
    Turkije
    Heb ook even gezoch, en wat een fout figuur is die vent zeg.

4. zwangerregnawz

zwangerregnawz Bekend lid

12 jun 2010
    907
    27
    28

Ja he, in het echt issie nog enger... ik denk dat ie kort bij de 2.05 zit! en dan behoorlijk breed.. hij was groter als mijn kleerkast ;)

5. Ladymistique

Ladymistique Bekend lid

5 mrt 2008
    516
    0
    0
    Fulltime huismama
    Uithuizen
    Zoo.. heb alles zitten te lezen..
    m.b.t de drugs;) ja, mijn man noemde ze altijd drugs vriendjes ( mijn man heeft een flinke drugs verleden) Op dat soort volk kun je niet bouwen. Die hebben maar 1 ding in hun kop en dat is scoren..
    En over dat heftig verhaal.
    Neem een psyg in de armen. Deze mensen kunnen jouw vertellen hoe je het beste alles kan verwerken, zodat jij helderder kan nadenken en alles van je af kan schudden.. vergeten doe je het nooit, maar je kan het wel een plekje geven.
    De media.. Pfff ik schijt daar de peuken van! soms wordt alles zo verdraaid en verkeerd opgevat en gelezen, dat de mensen direct al met stront gaan gooien..
    Ook een "held" maakt fouten en dit is er 1 van..
    Je moeder...??? als het de mijne was geweest die had ik laten barsten. Ik was naar der toe geweest en gezegd, dat het klaar was en voorbij en het laatste was zij dan nog zag was de achterkant van mijn rug.
    Je moeder hoort je te beschermen, maar niet op deze manier.

veel sterkte en zoek gewoon pro hulp :) is het beste voor jouw en je gezin ;)

6. Speentje

Speentje Fanatiek lid

13 jan 2008
    1.343
    2
    0
    Cassida, bedankt voor je uitgebreide antwoord. Het is mij nu ook wel een stuk duidelijker geworden. Ik vind het vooral een heel eng idee dat er dus mensen rondlopen die menen het recht in eigen handen te moeten nemen met alle mogelijke gevolgen van dien. Net wat je al schreef, er zal maar iets met jouw of je ongeboren kindje zijn gebeurd! Eng idee dat dit soort mensen rondlopen en het uberhaupt in hun hoofd halen om voor eigen rechter te spelen en dan ook nog eens niet alles goed natrekken voordat ze zo'n actie op touw zetten.

Ik vind het in ieder geval moedig dat je er zo open over bent!

7. Neeltje1986

Neeltje1986 Fanatiek lid

29 aug 2009
    3.313
    1
    0
    Onze boef! :)
    Eindhoven
    Wat naar voor jou en je man.. En dat is nog zacht uitgedrukt!

Waar ik wel pisnijdig van wordt is de rol die je moeder hier in gespeeld heeft. Ze heeft niet alleen jullie veiligheid op het spel gezet maar ook die van jullie (toen der tijd) ongeboren kind !!

Ik vind het knap van je dat je de band met je moeder aan het opbouwen bent. Ik denk (en dat is maar speculatie, want ik weet niet hoe ik zou reageren als ik daadwerkelijk in deze situatie zou zitten) dat ze er bij mij echt niet meer in kwam en niet eens in mijn omgeving zou willen hebben.

Ik hoop dat je dit allemaal een plekje kunt geven, hoe ontzettend moeilijk mij dat ook lijkt.. Ik wens jullie vieren veel sterkte, geluk en kracht om door te gaan met het goede leven wat jullie elkaar geven !!

Deel Deze Pagina