Voor wie even iets positiefs wil horen over de mensheid :-)

Discussie in 'Films, televisie en nieuws' gestart door humptydumpty, 19 okt 2015.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Umm85

Umm85 VIP lid

17 jun 2007
    26.310
    248
    63
    Vrouw
    huismama, doktersassistente
    Turkije
    Geweldig :)

2. Freddel

Freddel Fanatiek lid

30 mrt 2015
    1.305
    406
    83
    Dat is inderdaad ook wel eens fijn om te zien! Al die negatieve verhalen overal! Hele mooie beelden:)

3. Vlinder84

Vlinder84 Niet meer actief

Mooi idd :) Al is het wel dubbel. Ik heb zelf ook in een rolstoel gezeten en ik kreeg idd wel veel hulp aangeboden, maar ook veel mensen die me niet aan durfden te kijken, juist naar me staarden, medelijden met me hadden of mijn man aanspraken, alsof ik niet in staat was tot een normaal gesprek. Naar gevoel en ik ben blij dat ik geen rolstoel meer nodig heb :)

4. Freddel

Freddel Fanatiek lid

30 mrt 2015
    1.305
    406
    83
    Ik herken je verhaal volledig Vlinder! Mijn zusje gebruikt af en toe een rolstoel (minder valide, niet invalide) en zij wordt ook altijd aangestaard. Vooral parkeren op een inva plek is echt een ramp. Omdat ze nog heel jong is (22) en ze er gewoon uit ziet krijgt ze heel vaak opmerkingen over het parkeren.
    Maar daarom vind ik deze beelden juist zo mooi, omdat deze mensen wel tegen die man praten en hem als een normaal persoon behandelen ;)

5. Vlinder84

Vlinder84 Niet meer actief

Yup, over invalide parkeerplaatsen zijn er soms ook belachelijke rellen gaande. Terwijl je echt niet zomaar een invalidekaart krijgt. Ik sta bv niet op in de trein voor andere mensen. Heb daar ook wel eens commentaar op gehad. Toen heb ik gewoon maar gezegd dat ik reuma heb en dus niet lang kan staan. Maar dan nog kijken mensen je aan van jaja het zal wel meevallen ;)

6. Freddel

Freddel Fanatiek lid

30 mrt 2015
    1.305
    406
    83
    Ja precies! Mensen oordelen veel te snel over anderen! Maar dat zal helaas niet snel veranderen.

7. misa

misa Niet meer actief

Mooi filmpje humptydumpty! Heerlijk om te zien, gezien het leed, slechte mensen en negativiteit in de wereld...!

8. Kroel

Kroel Bekend lid

3 sep 2015
    629
    1
    0
    Onze kleine man houdt mij wel bezig!!
    Brabant
    Mooi.

Deel Deze Pagina