Ontvoerd!

Discussie in 'Films, televisie en nieuws' gestart door miss C, 30 jan 2022.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. heidiane

heidiane Fanatiek lid

5 jul 2010
    1.724
    1.647
    113
    Ik ook. Ben nog aan het kijken maar wilde eerst even kijken of er ergens al reacties op waren. Voelde absoluut niet schrijnend.

2. heidiane

heidiane Fanatiek lid

5 jul 2010
    1.724
    1.647
    113
    Wow!!! In deze aflevering bedenk ik me dat ze van een volstrekt "normale" logische situatie een zware spannende maken.
    Ik HOOR die vader VRAGEN aan het kind. Wil je dat ik hier blijf of wil je dat ik morgen terug kom.
    Tja wat zou een kind daar toch op antwoorden!
    Snapte al niet dat hij dat voor durfde stellen zonder overleg met moeder (hoezo grenzen respecteren)
    En dan na "de reclame" het commentaar van de voice over: "Landaw is zó blij haar vader te zien dat zij heeft gevraagd of hij blijft slapen." Pardon???? :eek:
    Jammer zal nooit meer zonder argwaan dit programma kunnen kijken. :oops:

Huismuisie en Syane vinden dit leuk.
  3. Achterkantvandemaan

31 dec 2020
    7.917
    8.094
    113
    Erg he. Alles op TV is gewoon hartstikke nep, dat moet je jezelf steeds maar weer voor ogen houden. Zeker alle commerciële zenders, maar de publieke zenders kunnen er ook wat van.

Maar soms vergeet ik dat ook en erger me ik groen en geel haha!

heidiane vindt dit leuk.
  4. heidiane

heidiane Fanatiek lid

5 jul 2010
    1.724
    1.647
    113
    O en nog eens. Eindelijk geen agressieve ex. Commentaar: "Jam lijkt in een goed humeur, maar is dit echt? Of schone schijn"
    Dat laatste zit ik mij al 40 minuten af te vragen bij het gedrag van vader.
    Wat doorzichtig allemaal zeg!

Alles wordt altijd gefilmd behalve dan dat ze pizza aten. En laat ze nu toch toevallig daar wel boos gereageerd hebben op de vader. :)

Oké ik stop maar met commentaar. Is hij nu wel of niet de vader.

Voor diegene die de aflevering nog niet gezien hebben. Het is de moeite waard. Wil je jezelf ontgoocheld voelen dan.

Syane vindt dit leuk.
  5. cosdy

cosdy Fanatiek lid

21 jun 2012
    1.907
    2.067
    113
    Inderdaad. Ik had ook een heel apart gevoel bij die man. Wilde alles op zijn manier. Vond het in feite ook raar dat hij moest bijdragen voor de opleiding van zijn dichter.
    Ik kan het niet precies omschrijven, maar zijn uitstraling was zo fout

heidiane vindt dit leuk.
  6. Huismuisie

Huismuisie VIP lid

10 aug 2016
    10.465
    11.976
    113
    Vrouw
    Noord Brabant
    Ik vond die man ook tenenkrommend… Ik denk zeker dat dat meisje in Nederland een betere toekomst heeft qua opleiding en medische zorg. Maar men… wat een heerlijk stuk land hebben ze daar in Tailand om op te groeien.

cosdy vindt dit leuk.
  7. Featherr

Featherr Fanatiek lid

20 jun 2016
    3.700
    3.153
    113
    Vrouw
    Brabant
    Dat zei ik ook al. "Nee dat zei dat kind niet, papa vroeg "zal ik blijven of zal ik in het hotel slapen? Wat wil je dat papa doet??" Uh ja papa, ga maar lekker naar je hotel. Is ook echt iets wat een kind van 4 gaat zeggen ja :rolleyes:

Ik weet ook niet wat nou wel en niet waar was. Als dat meisje dat echt gezegd heeft tegen haar moeder dan moet dat wel van hem komen. Maar hij beweert natuurlijk dat hij dat nooit doet.:o:

En niet op vakantie gaan voor vrouwen maar wel als je naar de wc gaat zeggen, zo dat is nou een mooie vrouw! :o: en dan heeft zijn broer haar al gehaald. :rolleyes:
    Ik kreeg heel erg de vibe dat ze wel voor een vrouw daarheen gingen, volgens mij was ze ook flink veel jonger dan hij. Niet dat daar speciaal iets mis mee is maar wel als je daarvoor naar het buitenland gaat :D

heidiane, Huismuisie en Syane vinden dit leuk.
  8. Huismuisie

Huismuisie VIP lid

10 aug 2016
    10.465
    11.976
    113
    Vrouw
    Noord Brabant
    Ik vond hem ook echt zo’n typische 50 plusser die het hier in Nederland niet voor elkaar heeft gekregen en dan maar wanhopig wat probeert te zijn tussen die arme taise vrouwtjes…
    En ook dat hij zn dochter direct lokt met een koffer met leuke dingen ipv haar een dikke knuffel geven en ik heb je gemist. Nu kan het natuurlijk zo geknipt en geplakt zijn, maar ik vermoed dat wanneer er meer liefdevol contact was dat ze dat absoluut hadden uitgezonden.

9. Malbec

Malbec VIP lid

5 apr 2020
    5.755
    7.854
    113
    Vrouw
    Wij hadden dit precies zo. Zo vreemd allemaal en het einde vond ik ook nogal bijzonder te noemen.

10. hibiscusje

hibiscusje Fanatiek lid

31 mrt 2020
    2.225
    3.264
    113
    Vrouw
    kriebels bij dit verhaal... Ik vind vader ook heel zorgvuldig met zn verhalen en manier van praten.

11. Featherr

Featherr Fanatiek lid

20 jun 2016
    3.700
    3.153
    113
    Vrouw
    Brabant
    Zelfde. Ik weet hier oprecht niet wat nou waar is en wie er liegt.
    Ik zie zelf in mijn omgeving hoe iemand hele dingen verzint en jeugdzorg alle schuld geeft en zelf is niks haar schuld.

Maar de verhalen van deze moeder, zoon die hem ook echt niet wilt zien, moeder die weer wegvlucht als ze hem ziet, liever in een kindertehuis dan vader zien? Dat zijn allemaal hele ver gaande dingen waardoor ik mijn twijfels heb. Maar aan de andere kant, gezocht worden voor mensensmokkel is ook niet niks!

Vond die oma ook zo raar, ze verwachtte wel even dat zij de wonderoma zou zijn waar de kinderen wel weer even zouden gaan wonen en dan zien ze wel weer verder.

Ik hoop oprecht dat die kinderen in ieder geval de hulp krijgen die ze nodig hebben want of ze nou echt zo goed zitten bij die moeder heb ik ook mijn twijfels over :(

12. hibiscusje

hibiscusje Fanatiek lid

31 mrt 2020
    2.225
    3.264
    113
    Vrouw
    Ja ik vond die vent ook zo onverschillig en eigenlijk helemaal niet emotioneel.
    Raar verhaal....

Deel Deze Pagina