Ontvriend op hyves

Discussie in 'De lounge' gestart door monkeylove, 11 jan 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. monkeylove

monkeylove Niet meer actief

Misschien kennen jullie m al maar ik vind m wel makkelijk.
    Als ik weer eens een vriend minder had op hyves vroeg ik me toch altijd af wie het was haha...
    Het interreseert me niet zo erg want misschien heeft diegene zijn account verwijderd of praat ik er toch nooit mee, maar wilde het toch wel weten.
    Met deze link zie je het precies Verbroken vriendschap - Pimp My Pro

Dan zie je precies wie je heeft geblockt of geen hyves meer heeft (moet je op de naam drukken)

Ik denk, altijd leuk, ik deel m met jullie :p
    Heb al een lijstje met verbroken vriendschappen inmiddels :p

2. Ikbenhetmaar

Ikbenhetmaar VIP lid

18 nov 2008
    6.486
    0
    0
    ik kende hem nog niet, maar vind het erg leuk! Dus heb me direct geregistreerd :D

3. mamabeer

mamabeer VIP lid

28 mrt 2007
    6.229
    0
    36
    mama
    thuis
    is het niet weer zo'n spam ding?

4. ikke1981

ikke1981 VIP lid

14 apr 2006
    13.689
    0
    0
    Den Haag
    Heb het nu ook, ben benieuwd :D

5. monkeylove

Nee is geen spam, heb hem zelf al een tijdje.

6. Roodkapje1979

Roodkapje1979 Fanatiek lid

22 feb 2009
    2.729
    0
    0
    als je je aanmeld moet je dan je hyves inlog invullen of gewoon een inlog maken en een ander email adres?

Vertrouw het niet zo....

7. monkeylove

Gewoon via je emailadres.
    Ik kan je zeggen dat ik er geen problemen mee heb gehad. Ik was ook een beetje sceptisch maar dat hoeft niet.
    Je hebt ook een pimp my pro hyves.
    Kan je ook meer informatie op vinden.

8. mamabeer

mamabeer VIP lid

28 mrt 2007
    6.229
    0
    36
    mama
    thuis
    Wel handig maar hier kunnen ook wel weer discussies op komen als je erachter komt wie je geblokt heeft. Ik heb best veel mensen geblokt vooral mensen waar ik vroeger mee om ging en b.v geen contact meer mee wil gewoon omdat ik het beter vind dat ze niet met hun hevige drugs gebruik bij mijn kinderen in de buurt komen

9. Roodkapje1979

Roodkapje1979 Fanatiek lid

22 feb 2009
    2.729
    0
    0
    vanmiddag maar eens kijken als mevrouwtje hier slaapt....

10. chantal1984

chantal1984 Niet meer actief

hahahah niet dat ik er wakker van lig wie mij zou hebben geblockt maar ben toch wel nieuwschierig ;) ...

Heb me ook maar even aangemeld :D .. nu 24 uur wachten tot ze het hebben geupdate :D

11. monkeylove

Het bestaat al een tijdje. En trouwens, als jij mensen wilt blocken dan is dat je goed recht.
    Maar blocken is toch wat anders dan uit je hyves verwijderen? Want dan staan ze toch nog wel in je lijst?

12. mamabeer

mamabeer VIP lid

28 mrt 2007
    6.229
    0
    36
    mama
    thuis
    ja verwijderen doe ik best vaak...even de hyves opschonen. Ik heb al eens ene mail gehad met waarom heb je me verwijderd en soms weet ik niet een waarom maar vond ik de lijst te vol:D

13. tweemeisjes

tweemeisjes Niet meer actief

ik vind het een leuk idee, maar ga het niet gebruiken. Het is bijna hetzelfde als whodeleted me. (bij hotmail)
    het brengt me alleen maar irritaties.. maar goed... het begint me wel te kriebelen, haha!

14. shay01

shay01 Fanatiek lid

29 sep 2008
    1.628
    0
    0
    Ik ben ook te nieuwgierig dus heb me ook aangemeld... nu idd nog 24 uur wachten voordat ie het doet

15. Dahlia

Dahlia Niet meer actief

Ach ik kom er meestal toch wel achter wie er af gegaan is, want ik heb rond de 50 vrienden op mijn hyves. Dus ga helemaal zoeken op namen en dan weet ik het. Laatst ook heeft iemand mij eraf gegooid. Maar ik zag dat ze helemaal gestopt was met hyves. Want bij anderen was ze er ook af.
    En ik gooi er zelf eerlijk gezegd ook weleens iemand af. Ik heb over de 200 vrienden gehad, maar dan ga ik bij mezelf na: met wie van die tweehonderd heb ik nu contact? En wat moet ik met al die oud klasgenoten? Toen heb ik er heeeeeeeeel veel mensen afgegooid. En of ze het lullig vinden: het boeit me niet. Een tijdje terug gooide ik er ook iemand af, en die persoon stond de volgende dag wel 3x met een berichtje in mijn inbox om weer vrienden te worden. Daag! Weg ermee!
    En het boeit me zelf ook eigenlijk vrij weinig als iemand me er af gooit. Dan niet!

16. layla26

layla26 Bekend lid

24 aug 2009
    646
    0
    0
    Zorghulp in een verpleeghuis ( CVA )
    Drenthe
    Erg leuk voor degenen die erg nieuwsgierig zijn, maar niet voor mij.
    Net als dat je geld kan betalen, om te zien wie er wanneer op je hyves heeft gekeken.
    Ik vind dat soort dingen erg ver gaan.
    Het lijkt meer op een soort roddel en gluur site.
    En ooo wie er het meeste "vrienden" heeft.
    Nou ik heb er iets van 50, en vind het wel best zo.
    Ik hoef geen 300 mensen in mijn hyves, die ik niet eens ken.
    En de krabbels laat ik ook niet al te lang staan.
    Ik ben een beetje van dat hyven af, tis wel makkelijk om contact te houden met mensen die je niet vaak ziet bijv.

17. PenF

PenF VIP lid

20 aug 2009
    8.387
    2.241
    113
    Vrouw
    Coach
    Dordrecht
    Ik heb een hoop mensen ontvriend onlangs. Maar heb toch hele boze reacties gekregen van 2 mensen . Dus die mensen zullen vast ook zo'n gadget hebben....

18. layla26

layla26 Bekend lid

24 aug 2009
    646
    0
    0
    Zorghulp in een verpleeghuis ( CVA )
    Drenthe
    Haha dat bedoel ik dus.
    Volgens mij krijg je er eerder alleen maar gezeur over, mensen die het erg vinden als je ze uit de lijst verwijderd.
    pfff slaat toch helemaal nergens op?
    Ik hou zo af en toe ook eens een opruiming in mijn lijst, als ik ooit iemand een krabbel heb gestuurd, en dr komt vervolgens niets van terug, tjah waarom zou ik ze dan in mijn lijst houden.

19. nicole26

nicole26 Niet meer actief

Hmmm ben wel benieuwd wie me ontvriend heeft , hahahaha , heb me ook maar aangemeld .. heb zelf ook weleens iemand eruit gegooid die teveel van die doorstuurberichten stuurden of van die plaatjes bij de krabbels waar ik helemaal simpel van werd ...

Deel Deze Pagina