Menstruatiegevoel rond 10 dpo en zwanger

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door Voila, 7 mrt 2016.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Voila

Voila Niet meer actief

Dag meisjes :) even een vraagje. Wie van jullie had ruim voor haar menstruatie (bvb 10 dpo) al menstruatie krampen en was uiteindelijk zwanger? Voor mij nog veel te vroeg om ongesteld te worden maar het voelt soms alsof het gaat komen. En ik ben opzoek naar goede verhalen haha:D

2. Aanne88

Aanne88 Bekend lid

19 feb 2016
    741
    233
    43
    Dag meiden,

Ik haak even op je aan Voila, want ik heb dit nu ook. Ik heb kleine krampen (niet pijnlijk) maar het lijkt inderdaad op menstruatie krampen. Zaterdag en zondag was ik vooral in de avond erg misselijk en nu soms ook met vlagen. Mijn menstruatie verwacht ik pas over een week (hopelijk niet). Ben ook erg benieuwd of iemand dit herkend?

3. Rebelleflower

Rebelleflower Fanatiek lid

26 sep 2015
    1.256
    2
    38
    Vrouw
    Ik had juist nergens last van.. Terwijl ik het normaal wel heb.
    Sorry voor jullie niet heel positief maar iedereen is verschillend natuurlijk :)

4. wens09

wens09 Fanatiek lid

1 dec 2013
    1.028
    224
    63
    Herken ik zeker! Ik had echt n ongesteldheidsgevoel voor m'n nod. Zeurende kramp, wat zwaarder gevoel, opgeblazen nou ja je kent t wel. Was bij mij toen een v de kenmerken hoor! Rest van de standaard dingen (borsten, misselijk, moe, honger) kwam bij mij pas wat later toen.

Verder kan ik me herinneren dizzy, verzuurd, gele afscheiding. Maar je weet natuurlijk nooit of t ook echt met de zw te maken heeft gehad.

Hopelijk voor jou goed nieuws!

5. Ongeduldigg

Ongeduldigg Nieuw lid

13 dec 2015
    3
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ik heb het ook gehad ruim voor nod menstruatiepijn en uiteindelijk zwanger. Nog iets wat erg opviel was weinig tot geen afscheiding. Hoop voor jou ook dat het positief is!! Ik zal voor je duimen

6. Dobbelsteen

Dobbelsteen Actief lid

1 jan 2016
    123
    11
    18
    Ik had iedere maand last van menstruatiekrampen, meestal vanaf ongeveer 10 dpo. De maand dat ik zwanger bleek te zijn ook. Ik had helemaal niet verwacht dat het raak was juist door die krampen. Maar nu toch echt 18 weken en 1 dag zwanger :)

IsabelD vindt dit leuk.
  7. Braam0

Braam0 Fanatiek lid

23 sep 2015
    1.104
    1
    38
    Ik herken het ook. Ik krijg altijd mijn menstruatie krampen als m'n menstruatie is begonnen. Na het eerste bloedverlies begint het altijd. Best vervelend als je het niet aan voelt komen want het kwam elke keer als een verassing door. Toen ik zwanger was had ik dik voor week al last van menstruatie pijn! Hopelijk voor jou ook een goed teken!

8. RozeNikki

RozeNikki Actief lid

2 feb 2016
    141
    0
    0
    Ik heb vorige maand ook krampen gehad ver voordat ik ongesteld moest worden, ik ben later toch gewoon ongesteld geworden helaas.
    Het kan dus ook niks zijn, maarja het kan ook wel, haha

9. Aanne88

Aanne88 Bekend lid

19 feb 2016
    741
    233
    43
    Bedankt dames voor jullie reactie. Ik heb er nu bijna een dag geen last meer van en ben ook niet echt misselijk meer. Normaal als ik ongesteld word, heb ik ook nergens last van en heb ik net voordat ik ongesteld word krampen. Maandag mag ik testen. Ik kan eigenlijk niet meer wachten en kan nergens anders meer aan denken ;). Nog tips hierover..

10. Knuff

Knuff Actief lid

24 sep 2015
    157
    1
    16
    Spannend! Zou inderdaad een symptoom kunnen zijn. Ik had het ook! Maar het hoeft niks te betekenen.. Je zou nu ook al kunnen testen hoor! Morgenochtend met ochtendurine. Of wil je liever wachten tot je NOD? Wat zegt trouwens je gevoel? Wel of niet raak?

11. 2boyss

2boyss Actief lid

29 jan 2015
    133
    13
    18
    NULL
    NULL
    Het is echt bij iedereen verschillend dus geen peil op te trekken ;). Ik heb geen menstruatiegevoel gehad, maar een veel scherpere pijn aan beide kanten onderin de buik. Verder, licht misselijk, meer afscheiding en pijnlijke borsten.

12. Aanne88

Aanne88 Bekend lid

19 feb 2016
    741
    233
    43
    Nee dat is inderdaad niet, helaas. Heb nu ook wat gevoeligere borsten, maar dat heb ik normaal ook. Het is gewoon even afwachten, maar ooh wat is dat moeilijk zeg! Ik heb met mezelf afgesproken dat ik zaterdag een test mag doen dus nog eventjes afwachten..

13. Laar87

Laar87 Lid

29 feb 2016
    43
    0
    6
    Vrouw
    Hoofddorp
    Erg hè, dat wachtbankje.. Ik zit er ook op ;) Ik heb met mijzelf afgesproken dat ik vrijdag ga testen, 2 dan voor mijn waarschijnlijke nod. Ik had tot 3 dagen geleden heel erg het gevoel dat ik zwanger was met allemaal rare symptomen, maar het zou heel goed wishful thinking kunnen zijn. De afgelopen 3 dagen is alles namelijk opgehouden. De steken, de krampen, de rammelende darmen.. Alleen een bizarre eetlust is nog over, heel mal!

Duimen en wachten; in één woord: killing!!

14. Aanne88

Aanne88 Bekend lid

19 feb 2016
    741
    233
    43
    Ooh echt verschrikkelijk is het. De symptonen die ik had misselijk etc. Maar ik heb de afgelopen 2dagen ook wateer honger als normaal. Jij hebt dat dus ook?

15. Knuff

Knuff Actief lid

24 sep 2015
    157
    1
    16
    Heb jij stiekem toch een test gedaan? ;)

16. Voila

Voila Niet meer actief

Haha ik raak helemaal in de war omdat aanne88 zegt: bedankt voor jullie reacties' dacht ff dat ik niet in mijn onderwerp zat 🙈 Maargoed ik heb nogsteeds ongesteldheidskrampen en nog steeds niet ongesteld. Het wordt zo wel spannend want ik ben normaal gelijk ongesteld met die krampen en nu al 3 dagen niet. Testje gedaan vanochtend en wel een 2e streepje maar waarschijnlijk vals positief! :( we gaan verder afwachten.

17. Voila

Voila Niet meer actief

Grijs, te dicht bij de controle streep en slecht te zien alleen in een bepaalde hoek..

18. wens09

wens09 Fanatiek lid

1 dec 2013
    1.028
    224
    63
    Kan je niet nog n testje doen Voila? Want er staat toch echt iets!

19. Kache

Kache VIP lid

11 jan 2012
    6.257
    1.165
    113
    Ik heb slechts 1 keer in mijn leven echte menstruatiekrampen gehad 4 dagen voor verwachte menstruatie (en zonder bloed). Bleek idd zwanger te zijn (3e kindje).
    (kreeg niet lang daarna ook bandenpijn, steken in liezen en schaamlippen bij hoesten, niezen, bepaalde bewegingen...)

20. Zahia

Zahia Lid

23 apr 2015
    98
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ik zie iets op je test, hoop dat ze gaan oplopen naar een knaltest.

Deel Deze Pagina