Ik kreeg net het krantje van de leenbakker binnen, en daar stond een combi-kinderwagen in van het merk: bebies first. Voor 149 euro, incl. mand en dekbedovertrekje! Is er iemand bekend met dit merk??
Ik heb de kinderwagen ookzien staan bij leenbakker. Ik moet wel zeggen dat ik even test rit heb gemaakt, hij was echt niet goed naar mijn gevoel. Het voorwiel draaide niet echt soepel mee.
Ze hadden dezelfde een poosje terug ook bij Blokker. Ik heb er toen op staan kijken, en hem ff getest. Volgens mij was het voor dat geld geen verkeerde wagen, maar er was geen mogelijkheid om er een autostoeltje (maxi-cosi) op te zetten, en dat is voor mij toch wel een vereiste, dus ik ben er verder niet op in gegaan...
Ik heb ook een soortgelijke wagen als die van de leenbakker. En ik ben meer dan te vrede hoor over de wagen. Hij rijd super, is makkelijk met 1 hand te besturen. enzovoorts ..blah blah Nee zonder gek heid voor dat geld. is het een top wagen.. De showmodellen in de winkel worden vaak vlug en onvakkundig gemonteerd dus het kan indd zijn dt ze door slechte montage niet goed rijden... Maar de mijne rijd super!