Hallo mensen, Ik weet sinds kort dat ik zwanger ben. Maar heb nu al vanaf gisteren vaag bruinbloedverlies en het is soms roze. Ik heb niet altijd maar soms bij het afvegen. Ben heel erg bang dat ik ongesteld ga worden. Maar dit is toch wel anders dan anders. Normaal als ik ongesteld moet worden heb ik een keer donkerbruin bloedverlies en daarna knalrood. Maar dit heb ik nooit gehad. Hebben meerdere meisjes dit gehad. pfff ik word gek, ik was 2 dagen geleden harstikke blij en nu weer die onzekerheid . kan iemand mij helpen pleaseee
Ik heb in het begin van deze zwangerschap ook bruinverlies gehad, met 7, 8 en 9 weken. Ik dacht dat het fout ging, maar je ziet 't alles is goed gegaan. Het hoeft niet altijd meteen te betekenen dat het niet goed gaat, maar hou het in de gaten. Als het rood wordt en je krijgt krampen kan het misgaan. Ik hoop voor je dat het snel stopt en dat alles goed is.
Ja ik hoop het ook. Ik ben zoo bang. Het is gelukkig nog niet rood. Heb wel af en toe ongstelheidspijn, maar niet zo veel. Als ik ongesteld werd dan had ik nog meer pijn, dan voelde ik het overal, me benen me borsen me rug. Nu alleen beetje pijn in me buik. Hoelang duurde het bij jou?
De eerste keer duurde het een hele dag, een week later een ochtend en nog een week later alleen na het plassen en toen was het over. Op de echo die ik met 8 weken kreeg zagen ze onderin de baarmoeder een vlekje zitten waar het oud bloed vandaan kwam. Ze zei dat ik waarschijnlijk nog een keer bruinverlies zou hebben en dat was ook zo in week 9. Ik hoop dat alles goed blijft gaan, ik duim voor je!
Ook ik heb het gehad met 7 en 9 weken. Er zit een bloeduitstorting onder mijn vruchtzakje. En ik kan dus nog een keer bloed verliezen. Nu ik bijna 12 weken ben ben ik wat zekerder maar het waren erg angstige weken. Laat gewoon een echo maken dan kunnen ze dat zien. Succes!
Hay emel, hoe is het verder verlopen met het bloed verlies ik hoop dat er verder niets is gebeurd,het kan ook het innestellen zijn ,ik ben nu 15 wk en heb wel 3x een bloeding gehad ook met 4-5 wk de arts zij dat dat veel voorkomt met innestellen. veel liefs sofaan
hey emel, ik heb van week 5 tot en met week 10 bruinverlies gehad, en ik week 9 zelfs een hoeveelheid felrood bloed, dat was wel schrikken. Met bruinverlies zegt de huisarts of vk dat het niet erg is, maar met het rode ben ik op echo gegaan en alles was prima...\ Ben blij dat het voorbij is..het schijnt bij meerdere zwangerschappen voor te komen
Nou heb het nog steeds en het wordt steeds lichter. Ik heb geen pijn meer. Maar ben toch heel onzeker en ongerust. Zou alles wel goed zijn. Ik ben naar de dokter gegaan die vertelde hetzelfde. er is ook een kans dat het mis kan gaan. Ik vroeg om een echo en die zij dat het niet kan dat het nog te vroeg was blalbalbla. Volgende week kan ik naar de vk, dan hoop ik dat ze een echo willen maken. Ik hoop dat alles goed gaat. Heb nog wel opgezette borsten maar ze doen minder pijn als eerst. Ik ben al dagen bezig info op internet te zoeken, bij iedereen is het verschillend. Ik moet het gewoon afwachten, wachten wachten en nog eens wachten
Emel,je zou een inwendige echo kunnen krijgen die zien meer alleen zie je geen hartje kloppen dat is misschien wel te vroeg,ik weet dat je van wachten echt gek kan worden je draaid gewoon door ook door sex zou je bloedingen kunnen hebben . Ik was een keer zo onzeker en werdt gek van die onzekerheid ik kon niet slapen niet eten huilde alleen maar toen heb ik het ziekenhuis gebeld en zij dat ik verder was dan dat ik eigenlijk was en dat ik me helemaal niet goed voelde ik mocht komen en ze maakte die echo ik was 7 wk of zo we zagen wel toen een hartje en ik was wat gekalmeerd ,ja hormonen kunnen je soms echt tot waanzin brengen nou meid wens je echt het alle besten veel liefs sofaan
Hi Emel, Ik heb sinds maandag PRECIES hetzelfde als jij! Echter is het bij mij (door de echo) niet duidelijk of het al is mis gegaan of dat ik gewoon nog pril zwanger ben. Als ik van een normale eisprong zou uitgaan ben ik nu 5 wkn en 5 dgn, maar ik heb altijd een late eisprong en dan ben ik 5 dgn en 1 dg zwanger. Bij mijn echo afgelopen woensdag was er niets te zien maar dat dus ook komen omdat ik mss nog heeeel pril zwanger ben. Ik heb nog wel symptomen, deze waren voor het bruin/bloedverlies weg maar zijn weer teruggekomen...ik moet volgende week voor een echo en dan weet ik meer...ik duim voor je meis ik hoop dat je beebje gewoon nog veilig in je buikje zit... Laten we hopen dat we binnenkort meer weten. By the way, mijn HA heeft trouwens alle keren dat ik bloedverlies heb gehad (2 x MK gehad) een spoed echo geregeld in het ziekenhuis. Tuurlijk is de kans aanwezig dat je mss nog niets ziet maar ja al is het ff voor jou gemoedsrust. Dikke knuf
Bedankt jullie. Ik heb vandaag de vk gebeld en zij hebben voor mij een echo geregeld volgende week woensdag. Het was een hele lieve mevrouw, ze gaat zelfs persoonlijk een verwijskaart bij mij op de bus doen omdat het vanwege de kerst misschien te laat bezorgd kan worden. Ze zij ook dat de "echo mensen" zeiden dat het misschien te vroeg was, maar ik ben nu 6 weken en woensdag zijn we weer paar dagen verder, dan moet het toch wel iets te zien zijn. IK hoop ook dat mijn babytje gewoon veilig in me buikje is. sofaan duurde het bij jou ook zo lang. Silla ik hoop dat het bij ook alles in orde is en dat we ons babyte gewoon na 9 maanden in ons armen kunnen nemen. kusjes, emel
Bedoelje voor dat ik de echo kreeg,ja heel lang bij deze zwangerschap pas bij 8 wk,en als je de bloedingen bedoeld? ik had eerst met zo 5-6 wk een bloeding oud bloed ik dacht nou dit is het jammer maar mocht niet zo zijn maar het hield de zelfde dag weer op en dat heb ik ook met 8 wk weer gehad ,en ook als ik had gevreeen met mijn man had ik een bloeding ik had heb hem gelijk verboden om aan me te zitten haha want ik dacht misschien gaat het wel mis door hem of zo en zo heb ik met 10 wk nog een bloeding gehad en die stopte ook de zelfde dag en nu heb ik niets meer ik ben nu 16 wk zwanger en nu maar afwachten of de plasenta zijn werk gaat doen. nou Emel ik hoop zo voor je dat dit gewoon onschuldige bloedingen zijn en dat alles goed komt waneer heb je de echo? en met 6- 7 wk kunnen ze best wat zien hoor misschien zelfs wel een hartje mijn vriendin had met 5 wk een klopppend hartje . doe rustig aan en ik zal aan je denken veel liefs sofaan