Dag dames. Ik wilde graag even wat ervaringen horen. Ik ben in mei uitgerekend en als het eruit ziet zoals vorig jaar, is het misschien wel hartstikke warm buiten. (laten we duimen ) Nu wilden wij graag een Lodger Shelter kopen, maar dat is natuurlijk van (een soort) fleece gemaakt en als het straks lekker warm is. Is het dan niet veelte heet voor zo'n kleintje in zo'n doek? Anders is het misschien een beetje zonde om aan te schaffen. KuZzz Wendy
Hallo Wendy, Ik ben eind april uitgerekend. Ik was gisteren in de Prenatal, toen heb ik ook gekeken naar een wrapper of een shelter. Ze raadden me de shelter aan (meer mogelijkheden). maar idd, het is een warme stof. Omdat wij een boot hebben (het is op het water altijd kouder dan aan land) nemen wij hem misschien wel. Maar als je hem alleen als wikkeldoek (dus niet als draagdoek) wilt gebruiken. Dus bijv. in de maxi cosy, kinderwagen, auto, etc. dan kan je ook een vergelijkbare wikkeldoek nemen van het eigen merk van Prenatal. De stof is dunner en ze zijn er in veel leuke kleuren en kosten maar een 10-tje! Ik neem deze zo-wie-zo, komt altijd van pas. Tis maar net waar je hem voor wilt gebruiken.. Succes met je keuze.
ok, tsja, dan wordt het idd een lastige keuze. of we moeten net zo'n zomer krijgen als vorig jaar.. dan is het natuurlijk geen probleem..