Mick is erg druk ja en hij werkt niet (althans, meestal niet) op afspraak. Toen ik de voetjes van Thijs* heb laten zetten heb ik van 8.30 tot 17.00 uur moeten wachten omdat hij toen pas plaats had maar ik vond het wachten het echt waard. De meeste van mijn tattoos zijn door Mick gezet en ik vind hem een vakman. Daarbij kan ik het best met hem vinden. Weet je, Mick is arrogant en dat steekt hij niet onder stoelen of banken. Hij is eerlijk (vind ik) en zegt gewoon waar het op staat. Als mensen me niet moeten komen ze maar niet zegt hij zelf ook. Ik mag die openheid wel van hem. Maar goed, ik kan me heel goed voorstellen dat er ook mensen zijn die er daarom niet komen.
Sorry, ben ik het niet meer eens! Mijn man tattoeërd zelf ook, maar hij is ook geen ster in het tekenen. Maar hij kan wel bestaande ontwerpen in boekjes in elkaar verwerken, maar tatoeëren kan hij super! Tattoëren is een vak apart en het is niet even huppakee doen! Zo'n machine is erg zwaar en als je daar strakke lijnen mee kan zetten! Een potlood vast houden en een machine, daar zit erg veel verschil in. Vraag 't maar eens als je een tattoo gaat zetten of je de machine even vast mag houden in schrijf stand!
Die kale. Weet niet hoe hij heet. Ami ofzo. HIj heeft vroeger een paar maanden bij Dragon gewerkt. (Werd mij verteld toen ik daar een paar weken terug was)
een goede kan het gewoon zelf tekenen, dat hoort ook zo, want dat hebben ze vooraf moeten leren, dus zou niet zo snel ergens heen gaan waar ze zelf niet eens (kunnen) tekenen. poe he als ik een tattoo wil laten zetten moet ik 4 mnd wachten, ben voor 2 wkn terug geweest en heb daar 3 mnd op moeten wachten en de volgende (been) kan ik pas eind mei laten zetten omdat hij dan pas tijd heeft, dusse, zou graag met je willen ruilen hoor, wil wel een dag wachten en gelijk geholpen worden ik ken geen enkele waar je dezelfde dag nog terecht kunt, bijna alle (goede) tattoo zetters die ik ken hebben een agenda waar ze je inpleuren, en de wachtlijsten zijn niet gering
mijn vriend heeft toen bij Mick 3 keer om 8 uur voor de deur gestaan...en elke keer zei hij dat ie de volgende dag terug moest komen "Dan ben je de eerste!" Nou geen een keer dus! Bij die van mij heb ik idd een afspraak gemaakt...helaas moet je even wachten...maar dan wordt je tenminste niet met een lullig smoesje afgescheept! Ik ben trouwens zooooo benieuwd hoe het is om te tattoeren! Hoe zwaar zo'n machine idd is en gewoon hoe het is! Lijkt me zo tof als je dat kan!
sorry ik vind dat dat als je tattoeert ook moet kunnen tekenen. als ik vaak genoeg oefen dan kan ik ook een strak lijntje zetten
vind het grote wietblad juist iets te eraan, verpest zo eigenlijk het geheel van het wagentje enja geloof ook dat ze der een letter of naam van haar vader inwilde. wel al een goeie poging hoor
Vind het idee echt super alleen vraag ik me af waarom je er een wietblad er op wilt hebben... Je blijft toch geen puber? dat soort dingen zijn nu wel leuk maar niet over 15 jaar of zo denk ik. Het botsauto'tje en zijn letter zijn wel weer erg leuk, erg symbolish. Ik kijk ook vaak naar Miami Ink en het lijkt me zo gaaf om een tattoo te laten zetten door een van hun!
das idd al een mooie schets meid! maar idd het grote wietblad is te veel een kleintje voorop de neus is ook al mooi vind ik tis moeilijk want ik wil idd iets met het wietblad erbij en evt de letter H van zijn naam ergens erin verwerkt hebben die 2 dingen hebben beiden met mijn vader te maken. evt de H voorop de grill zeg maar en het wietblad erboven? of misschien zijn hele naam over de stootband schrijven? ik vind het zo moeilijk in te beelden hoe het dan eruit ziet
wietblad is ook niet van mezelf is een symbool van mijn vader.. mijn man zei ook al de volgende vakantie gaat naar miami
Caruli, ik ben eigenlijk wel heel erg benieuwd waar die wietblad en botsauto dan voor staan Als je het niet wilt vertellen hoeft het niet hoor En wat is de naam van je vader? Dan probeer ik ook een poging te wagen voor je.
mijn vader heeft vroeger toen hij in zijn jeugdtijd was hihi bij de botsauto's gewerkt en heeft er altijd een zwak voor gehad hij heeft zelf ook een miniatuurbaan gemaakt ervan enzo enzo dus botsauto's doet me aan mijn vader denken en helaas ook het wietblad maar goed dat is mijn vader en zo ken ik hem al heel mijn leven.. dus die 2 dingen staan symbool voor hem de naam zal ik je even pben als je het niet erg vind
Hahaha, tja....misschien kan caruli wel niet vertellen waar dat wietblad voor staat Wij wonen hier in brabant, en dan ook nog eens in deze hoek van brabant. En dat staat heel erg bekend wat wiet betreft. Het stikt hier van de kwekerijen Je wilt niet weten hoeveel zolderkamertjes in gebruik zijn. En over die opmerking....je blijft toch geen puber... Het zijn echt niet alleen pubers die blowen hoor. Het enige verschil is volgens mij dat de meeste pubers t in n coffeeshop halen en de rest vd blowers hebben thuis adresjes. (ps, nu niet gaan denken dat caruli's vader een kweker is ofzo, just kidding)
ik zie dat je in brabant woont .weet ook niet waar want brabant is groot maar in helmond zit een hele goeie heb ik de mijne ook laten zetten en die ontwerpt ook fu tattoo. mierloseweg helmond