badje

Discussie in 'Baby en dreumes' gestart door jessica507, 17 okt 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. jessica507

jessica507 Actief lid

11 jan 2008
    421
    0
    0
    receptioniste
    omgeving roosendaal
    hoi hoi

wij willen ons dochtertje voortaan 's avonds in badje gaan doen, dit komt namelijk beter uit ivm werk. voorheen deden we dit voor haar eerste voeding smorgens ( 08:00)
    Ik zit alleen te twijfelen over de tijd.
    ze krijgt haar een naar laatste voeding om 20:00 en haar laatste voeding om 24:00.
    wat lijkt jullie verstandiger? het badje doen voor 20:00 OF 24:00?
    wanneer doen jullie je kindjes in bad? en hoevaak?
    wij zitten nu op om de dag.

2. Lexie74

Lexie74 VIP lid

14 sep 2006
    9.364
    200
    63
    Vrouw
    loonadministratrice
    nop
    Wij deden en doen het 3x in de week en meestal komt het zo uit dat we het smiddags even doen.
    Of sochtends. Tis maar net wat jullie het beste uitkomt.

3. Mystery

Mystery VIP lid

21 jul 2007
    10.361
    0
    0
    wij deden hier altijd savonds in bad , en dat deed ik dan voor de fles van 19 uur ....

4. Athina

Athina VIP lid

31 okt 2007
    23.829
    3.353
    113
    zwemjuf
    zuid-holland
    Fae heeft nooit een avondfles gehad... Maar hier gaat ze altijd in bad rond half 7 en dan om 7 uur de fles en dan slapen rond half 8 (ze ligt er dan ook net in) . Tot 2 weken terug deden we haar ook om de dag in bad, maar nu iedere avond. Ik vind het een fijn ritueel en de lavendel badluchtjes helpen haar ook wel ontspannen lijkt het.
    Overigens zijn we sinds een week het shantala bad weer gaan gebruiken (grote tummytub zeg maar) en nu ineens vind ze dat wel prettig. Dus nu gaat ze vaker in de tub, dan in het bad. Ze zit daar rustiger in door het gebrek aan ruimte en voor ons is het gewoon gemakkelijker. Minder sjouw en opruimwerk en we staan iets gemakkelijker vwb onze rug dan met het badje.
    We zwemmen 1x in de week ;) dus dan kan ze zich uitleven ;) en dan dus 2x in bad ofzo.

Deel Deze Pagina