Zit net met Justin een supermarkt folder door te bladeren Hij ziet sinaasappels en zegt ''Appel" Hij ziet brood en zegt "Bootje" Hij ziet taart en zeg " mmmmm am" Laatste bladzijde staat een krat bier en hij zegt "papa"
Hahaha! Zo grappig! Mijn nichtje deed dat ook! Maar... wel alleen bij een bepaald merk bier Hoe die kindjes dat toch zo snel doorhebben....!
ooooooh, als ik papa was zou ik toch gaan twijfelen aan mijn levensstijl.... hahahaha, wat een giller!
Geweldig!!!! Eerste woordje van onze uk was niet papa, of mama, maar.... BIKE (as in motorbike, ze wordt meertalig opgevoed, en pikt vooral engels op). Papa's hobby, werk en leven is motoren
hahaha geweldig ik zie nu zo'n kindje midden in de supermarkt naar een stapel bierkratten wijzen en roepen papa-papa-papa
ik moet met dit soort dingen altijd aan een voorvalletje met mijn dochter denken. wij waren al een jaar of wat alleen. ik sta de afwas te doen en ze staat voor het raam en kijkt wat rond ze zal een jaar of 8 geweest zijn denk ik ongeveer. komt er een man voorbij joggen. zegt ze zooowww... die is goed bezig. dat zie ik papa nog niet doen. die hangt liever met zijn mond open en zijn voeten op tafel met een pilsje in de hand te snurken op de bank. ja wat moet je daarop zeggen hé. ik moest in mezelf best lachen eigenlijk. ik denk nou papa dat is dus hoe ze jou zien. je kunt het mooi in je zak stoppen.