Niet stil liggen

Discussie in 'Baby en dreumes' gestart door Gerdatje, 22 mei 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Gerdatje

Gerdatje Fanatiek lid

27 apr 2012
    1.920
    0
    0
    100% Mama
    Achterhoek
    Onze dochter kan in de box en in haar bedje dus echt niet stil liggen.
    Ze begint nu een beetje met rollen. En dan rolt ze zicht naar de kant, en steekt dan haar armen en benen door de spijlen.
    Net knalde ze met haar hoofdje er tegen aan.

Kun je hier iets aan doen? Wie heeft dit ook?
    Alle tips zijn welkom.

2. Majorana

Majorana Bekend lid

29 apr 2011
    815
    0
    0
    Utrecht
    Ik herken het wel, Tobie lag gisteren ook voor het eerst overdwars met zijn beentje tussen de spijlen van zijn bedje... was ie wel van geschrokken (en ik ook :)) want daarna lag hij muisstil in zijn bedje... Of er wat aan te doen is.. ik denk het niet echt. Wel is het zo dat hij het alleen doet als hij nog niet moe genoeg is, of als hij wakker geworden is. Dus niet te vroeg in bed leggen in ons geval.. (in de box nog geen last van). Misschien iets zachts tegen de binnenkant vastmaken?

3. deepfreeze

deepfreeze VIP lid

29 nov 2007
    11.895
    42
    48
    Mijn ukkie ligt ook niet stil. Hij is nu 5 maanden. Maar die gaat op zijn rug ook alle kanten op.. In zijn bedje tot bovenin. Of hij ligt 's ochtends vrolijk tegen de muur te trappelen. In de box draait hij soms een heel rondje, elke keer een stukje verder. Doet hij misschien een uur over (spelen, rondkijken, ziet wat nieuws, wurmt erheen, spelen,etc).
    Zolang hij er verder geen last van heeft, laat ik het lekker gaan. In zijn bedje heeft hij vaak een slaapzak aan, dat helpt wel iets. Maar dat werkt met dit weer niet zo. Dus stop hem nu maar steeds terug.

Deel Deze Pagina