Zoveel keus.... welke buggy??

Discussie in 'Baby en dreumes' gestart door Faith83, 10 jul 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Faith83

Faith83 Lid

13 jan 2010
    95
    1
    0
    Hoi meiden!

Ik zoek een buggy die makkelijk mee te nemen is op de fiets, makkelijk inklapbaar, niet te zwaar, lekker rijdt (dus geen vervelende wieltjes) en liefst meerdere standen heeft. Ik hoef echt niet de goedkoopste maar wil er ook weer niet al te veel aan uitgeven.

Er is zo ontzettend veel keuze..... weet het gewoon niet :(. Mijn zoontje is nu 8 mnd en gaat mee op de fiets voorop. Het is niet te doen om hem constant te dragen ( 9 kilo schoon aan de haak ;)) in de stad dus heb echt een buggy nodig nu.

Welke buggy hebben jullie? En wat zijn de voor- en nadelen? Hoop dat jullie me kunnen helpen..

2. jewe

jewe VIP lid

16 feb 2009
    9.544
    0
    0
    verkoopster baby artikelen
    noord brabant
  3. xSNDY19x

xSNDY19x Fanatiek lid

2 dec 2009
    1.815
    691
    113
    Vrouw
    ik heb de koelstra. rijd echt super fijn!

4. palmie37

palmie37 VIP lid

8 jun 2009
    5.294
    40
    48
    administratief medewerkster
    overijsel
    Wij ook:D

5. Bonkie

Bonkie Fanatiek lid

30 nov 2009
    2.518
    1
    0
    Make-up & Hair Artist
    Amstelveen
    Wij ook :) koelstra simba

6. Yolanthe

Yolanthe VIP lid

Ik heb de buggy van de prenatal, kan ook alles wat je zoekt. Rijdt prima, 5 standen, kan mee op de fiets, makkelijk inklapbaar (als je weet hoe het moet, de 1ste keer dacht ik er anders over :p), snel uit te klappen.

7. anna123

anna123 Fanatiek lid

12 feb 2009
    2.021
    0
    0
    'koelstra...helemaal super! Heel grote zonnekap!

8. misa

misa Niet meer actief

Wij hebben een prenatal buggy. Ooit in de aanbieding gekocht voor ons nichtje als ze met enige regelmaat zou komen. (ja, wat dacht ik...)
    Maar dat is een prima buggy voor als je het niet te veel gebruikt.

Gaan we het veel meer gebruiken, dan gaan we denk ik voor een iets betere. Ik denk een koelstra simba.
    Een mcclaren is ook wel fijn, maar vind ik veel te duur. Een chicco lijkt me ook wel wat, maar die enkele wielen aan de voorkant lijkt me onhandig.

9. ontzettendtrotsemama

ontzettendtrotsemama Fanatiek lid

7 aug 2009
    2.204
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hier ook de prenatal buggy, en ben er erg tevreden over! Schoonzus heeft de Quinny zapp en dat vind ik echt een onding! Dat ding maakt een hoop herrie vooral op klinkerweggetjes! En die van de prenatal is kwa prijs kwaliteit verhouding erg goed! Kan ook mee op de fiets.

10. sandraske

sandraske VIP lid

23 jul 2010
    14.043
    0
    0
    Noord-Brabant
    Hier ook koelstra ;)

11. belin

belin Fanatiek lid

30 jul 2009
    1.477
    1
    0
    NULL
    NULL
    Wij hebben de Mc Claren ...... heerlijke buggy. Makkelijk in en uit te klappen en ook een ligstand. Rijdt heerlijk, kortom super tevreden

12. Loe

Loe Niet meer actief

maxi cosi mila!

13. Happygirl86

Happygirl86 Fanatiek lid

14 mrt 2009
    2.318
    0
    36
    Provincie Utrecht
    wij wilden de maxi cosi mila, maar die kan niet op de fiets, dus voor de koelstra gekozen!

14. Faith83

Faith83 Lid

13 jan 2010
    95
    1
    0
    Super bedankt voor jullie reacties!
    We zijn nog even aan het vergelijken... maar de koelstra simba lijkt me wel erg fijn.

15. Loesjuh

Loesjuh Niet meer actief

Ik heb de koelstra gehad, maar bleef iedere keer achter stenen haken waardoor mn meisje er zowat uitvloog. Heb hem verkocht en een Maxicosi mila gehaald. Was ik super tevreden over, maar heb de zitting een paar keer van de buggy afgehaald om de maxi cosi erop te klikken maar krijg de zitting er nu niet meer goed op.

Deel Deze Pagina