Hoi kwebbeltje, daar ben ik weer! Had de laatste keer over van 5 naar 4 flessen en zo, ik heb zelfs van de week het consultatiebureau voor gebeld nog. Ik kreeg de wijkverpleging aan de lijn en die vond dat babys van nog geen 6 maanden gewoon 5 flessen op een dag moet hebben. Het fruithapje en groente hapje is nog geen bijvoeding (dat weet ik al en ik geef nog geen heel potje van beide) Maar vanaf maandag wilde hij zijn 10:00 uur fles niet meer verder drinken, steeds geprobeerd maar hij wilde echt niet meer. Dit is zijn voedingsschema nu: 6:00 190 cc flesvoeding 10:00 190 cc flesvoeding tussen 11:30 / 12:30 paar lepeltjes fruithapje (alleen als hij wakker is) 14:00 190 cc flesvoeding 17:45 half potje groente. 18:00 140 cc flesvoeding (deze komt te vervallen binnenkort) 21:30 200 cc flesvoeding met 2 eetlepels nutrix. De laatste fles ben ik ook langzaam naar voren aan het halen zodat hij die dan om 20:30 krijgt en zijn potje met een toetje om 17:00. Ik heb zo het idee dat dit gewoon te veel voor hem wordt en dat ik misschien die fles al moet laten vervallen! Wat denk jij, ik bel a.s. maandag het CB even op die zijn er nu helaas niet! Krijg je zo figuur op een telfoon centrale met adviesen van het scherm!
Hoi, Als sem voldoende groeit lijkt mij jouw idee prima. Ik zou zeggen probeer het maar eens uit. Ilja