Onze zoon, zes weken te vroeg geboren, ging pas staan met anderhalf jaar. Tot nu wilde hij alleen maar aan de hand lopen. Vanwege een knikplatvoet (totaal op de binnenkant staan op het voetje, zowat op de enkel) heeft hij wat minder evenwicht en durft niet te lopen. Hij kroop dus nog. Hij heeft nu een maand fysio en hij loopt!!!!!!!! Hij ging er lopend weg! Nu houden we het er natuurlijk in, dat proberen we. Maar wat een fantastisch moment. Ik ben super trots! Kijk ons mannetje: Daar gaat hij!!! - YouTube
Wat goed meid! Het is zo fijn dat hij na zo'n tijd nu lekker kan lopen! Ons mannetje die liep overal langs vanaf 10 maanden maar pas met 21 maanden loopt hij dan toch lekker los. Zo heerlijk om dat te zien en zijn wereldje is nu ineens zo groot geworden, dat zal jij nu ook wel zien. Lekker van genieten!
dank jullie wel. Hij was enige die nog kroop in de indoor speeltuin, op de psz enz. Ik ben zo benieuwd of hij, als hij donderdag gaat, daar ook gaat lopen! Wat zullen ze opkijken!
Gefeliciteerd met deze mijlpaal. Hij loopt ook gelijk goed zeg oplettend en grote passen. Ik hoop dat je conditie goed is volgende stap is rennen
Bedankt allemaal lieve meiden! En ik heb t nog even terug gehoord, oeps excuus voor mijn veeeeeeeeeeeeele enoooooooooorme FANTASTISCH uitlatingen hahaha! even een fotootje van hem, vandaag opgehaald! Mijn knappe (letterlijk en figuurlijk) jongen!